Good Profile! UnCool! 
Rivaloo
FFR Player
FFR Rank:166
FFR Average Rank:1,589
FFR Grandtotal Rank:3,011
FFR Grandtotal:3,013,765,340
FFR Games Played:2,418
Gender:Male
Location:Largo, Florida, USA
Last Activity:03-08-2021
Forum Posts:164
Discord
Member for: 0.22 years
Gaming Region:USA - Southeast
Profile Views: 2,341
Profile Votes:46
Rivaloo's Gameplay Stats Today
Rivaloo's Gameplay Stats Today
GamesTotalPerfsGoodsAvgsMissBoosAAAsFCsArrows
0000000000
AAAs
504 / 2406
FCs
1145 / 2406
Tier Points
445 / 1500
Last 10 FFR Playback Games (Older replays)
Profile Badges
- Unlocked Tier 1!
Random Thoughts
i feel sad again
Posted on: March 8, 2021, at 07:06:33pm   [0 comments]
and as usual, have no concept as of to why - I wanna believe that this is some thing all people feel every now and then and no cause for alarm but I feel some times like there is this weight in my chest and its at the same time suspended over a bottomless pit waiting to drop and never stop falling...

the one upside is I feel in enough rational control right now to type this random thought instead of doing things I'd regret like messaging people with all sorts of things digging up the past that would only make things worse - I just wanna move on from this and I think slowly but surely I can and will - I have to.

My words will have to be what gives me comfort to show what I feel and what I know are quite contrary -- tis why I do this


accepting loss
Posted on: March 5, 2021, at 08:08:18am   [0 comments]
it's just being in a position were you don't intend to win or gain anything - this concept has been my most recent go to for changing dissonant polarities.

Feels nice to appreciate the eloquence of merely being!

the verdict is in
Posted on: February 21, 2021, at 08:17:04am   [3 comments]
son of robot is my favorite song

Comment wall
AutotelicBrown writes...
at 10:21:31am on 3/7/21
Thanks, I cleared up all the evidence and should be good to go now!
AutotelicBrown writes...
at 7:42:23am on 3/7/21
wtf pls don't tell anyone I actually played the game
hAhA_focus writes...
at 6:29:19am on 3/7/21
eep
hAhA_focus writes...
at 6:22:11am on 3/7/21
Rivalo 3<
qrrbrbirbel writes...
at 10:41:07pm on 3/6/21
<3
m3t4kn1ght writes...
at 10:53:32am on 3/6/21
haha yea, Half of them are me just quitting the level halfway through though
katanaeyegaming writes...
at 8:18:20pm on 3/5/21
yep i love doing both :) i should get back to practicing more
ressly writes...
at 4:52:30pm on 3/5/21
His name is Gustav Storm, i wanted too have storm in the background dedicated to him hehe
gortern writes...
at 7:14:38am on 3/5/21
well even if the video doesn't get a million views it will never cease to exist
gortern writes...
at 10:26:44am on 3/4/21
https://www.youtube.com/watch?v=8CbBUkgEl2o
Older Comments