Good Profile! UnCool! 
adarko
FFR Player
FFR Rank:49,593
FFR Average Rank:16,639
FFR Grandtotal Rank:38,107
FFR Grandtotal:256,275,755
FFR Games Played:977
Gender:Female
Last Activity:07-05-2009
Member for: 14.27 years
Gaming Region:USA - South Atlantic
Profile Views: 3,482
Profile Votes:260
Referred Users: 1
adarko's Gameplay Stats Today
adarko's Gameplay Stats Today
GamesTotalPerfsGoodsAvgsMissBoosAAAsFCsArrows
0000000000
AAAs
1 / 2437
FCs
23 / 2437
Tier Points
0 / 1500
adarko's Details
About me:
Okee, well, my name is Annie. I'm a vegetarian. I'm in love with my amazing boyfriend Ben(RB_Regretlesssoul on here). lalala The end.
Interests:
stuff
Fav Music:
The Dresden Dolls, Eisley, Fall Out Boy, Paramore, Alanis Morissette, Muse, The Used, My Chemical Romance, Rasputina, Queen, Rammstein, Radiohead, Johnny Hollow, Green Day, U2, The Beatles, Puffy AmiYumi, The Hush Sound, Dashboard Confessional, Gym Class Heroes, MSI, Motion City Soundtrack, Death Cab for Cutie, and others
Fav Movies:
Moulin Rouge, Donnie Darko, Edward Scissorhands, The Nightmare Before Christmas, Big Fish, Across the Universe, Pan's Labyrinth, Sweeney Todd, Juno
Top 10 Level Stats
Last 10 FFR Playback Games (Older replays)
Last 10 FFR Games Played
Last 10 MP Games Played
Last 10 SIU Games Played
adarko's Videos
Last 10 Forum Posts
Random Thoughts
This will make you cry ;-;
Posted on: December 17, 2007, at 07:41:28pm   [0 comments]

Funny Interview with Tim Burton and Johnny Depp...
Posted on: December 16, 2007, at 01:37:37pm   [0 comments]

Favorite Band
Posted on: August 10, 2007, at 03:42:34pm   [0 comments]

"Coin-Operated Boy" yay, I love The Dres
Posted on: July 28, 2007, at 06:21:30pm   [2 comments]



Posted on: July 27, 2007, at 05:03:26pm   [2 comments]

Comment wall
Miraboreas writes...
at 5:42:33pm on 6/13/08
Hey babe, i made a new FFR lol starting from scratch on stats :3
I love you
Woot The Happening tonight xD
YukiRamaro writes...
at 11:04:24pm on 5/15/08
lol, alright. myspace.com/thenakedmonk ! =D
Psh, jeez. Only one more week for you? Lucky. D;
YukiRamaro writes...
at 9:46:22pm on 5/12/08
Haven't came on here again! Gah! I don't know what it is. ><
Do you have a myspace? I go on that sometimes now. Be a shame if we lost contact. lol
Thanks about the late birthday! I don't feel so pedophile, but it's already been over a month. Yikes!
I have tell June 4th for school. =x You?
vampprincess writes...
at 8:32:54pm on 4/17/08
hey nice profile. and i like the pic its cool:)
YukiRamaro writes...
at 2:41:32pm on 4/8/08
So sorry I haven't replied sooner! Internets been dead for like a month. -_-
I'd feel bad if I broke your camera too. Haha. I'd want to pay for it all. I always have to pay people back if they give me something too. That's why I hate people giving me stuff. I never feel like saying thank you either, but I kinda have to. D;
Thank you about my shaved legs. xD
Finally watched Sweeny Todd. It was cool, except it could have had less singing, it spoiled the mood for me I think? I don't know. lol
Oh! And i'm an 18 year old now. All pedo-like. ;o
EMOgirl_like_forever writes...
at 11:10:46am on 3/31/08
hiii wats up. do you have a myspace?? if you do thn mines www.myspace.com/ronalia13
RawMeat786 writes...
at 11:37:47pm on 3/6/08
Hey whats up!
:)
YukiRamaro writes...
at 6:55:42pm on 3/5/08
lol, that's cool that your dad's willing to pay for half. Is your boyfriend gonna pay any? xD
3 scars from shaving? Yikes! Guess it's pretty easy to do since you have to shave them so much, and guys don't have to worry about that. lol. Kinda like for me doing dishes. I just get lazy doing them and do a half-ass job since I have to do them every single day. Dx
Uploaded that picture though, of my legs. lmao. Oh boy.
Can't wait for spring break! Starts the 20th for me. Then ends 28th.
Got a haircut though? Cool, how's it look? =o
I'm alright, just got alot of sketchbook pages to finish. Haha.
YukiRamaro writes...
at 7:22:59pm on 3/4/08
Eh, thats a bummer. Haha. Bet your boyfriend feels pretty bad? How come it's the guy who always does the stupid stuff? My dads always breaking stuff and my mom yelling at him for it. lol
Lawl, I had already shaved my legs once before. The prickleyness sucks. Then like the ingrown hairs/acne going on in some places. =/ But yeah, I guess I wouldn't care doing it again and taking pictures if you really wanted me to? lmao.
Yeah, true about the exercising thing. It's all really horrible.
So how've you been?
Xx{Shadow}xX writes...
at 9:44:36pm on 3/1/08
hi
Older Comments