Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Gaming > Stepmania > Simulator Files

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-5-2017, 10:55 PM   #1
macgravel
Resident Poopbutt
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
macgravel's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Georgia
Age: 31
Posts: 2,402
Default The VideoGame MegaPack Type-S (reopened LOL)



http://www.flashflashrevolution.com/...&postcount=113

click that because yeah

Last edited by macgravel; 01-6-2020 at 12:21 AM..
macgravel is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 10:56 PM   #2
DigitalS3r4ph
I'm Tsuka
FFR Simfile Author
 
DigitalS3r4ph's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Hyperbolic Simfile Chamber
Age: 32
Posts: 979
Send a message via AIM to DigitalS3r4ph Send a message via MSN to DigitalS3r4ph
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

FIRST!
__________________

PM me if you find the secret.
DigitalS3r4ph is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 10:58 PM   #3
Wayward Vagabond
Confirmed Heartbreaker
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Wayward Vagabond's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Age: 32
Posts: 5,696
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Fuc yeah
__________________
Wayward Vagabond is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 10:58 PM   #4
Wayward Vagabond
Confirmed Heartbreaker
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Wayward Vagabond's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Age: 32
Posts: 5,696
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Third
__________________
Wayward Vagabond is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 11:13 PM   #5
James May
FFR Player
 
James May's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Age: 27
Posts: 3,786
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

fuck, time to learn how to make solo files again. Kommi, do you still have my bad convert of Frog's Theme? D:

Edit: Actually might cop out and convert one of my files to 6key oops wait...are converts allowed? lol
__________________
bananas



Last edited by James May; 06-5-2017 at 11:15 PM..
James May is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 11:15 PM   #6
Kinx
Replicaaaaaaaa!
FFR Simfile Author
 
Kinx's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Idaho
Age: 32
Posts: 162
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

OH MAN

i already have a few files for this omg

Last edited by Kinx; 06-5-2017 at 11:17 PM..
Kinx is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 11:19 PM   #7
macgravel
Resident Poopbutt
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
macgravel's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Georgia
Age: 31
Posts: 2,402
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by James May View Post
fuck, time to learn how to make solo files again. Kommi, do you still have my bad convert of Frog's Theme? D:

Edit: Actually might cop out and convert one of my files to 6key oops wait...are converts allowed? lol
Yeah, converts are allowed! Adding to main post.
macgravel is offline   Reply With Quote
Old 06-5-2017, 11:24 PM   #8
James May
FFR Player
 
James May's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Age: 27
Posts: 3,786
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by macgravel View Post
Yeah, converts are allowed! Adding to main post.
Cool!
__________________
bananas


James May is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 12:01 AM   #9
Wayward Vagabond
Confirmed Heartbreaker
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Wayward Vagabond's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Age: 32
Posts: 5,696
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

brb converting all my favourite files from every vgmp
__________________
Wayward Vagabond is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 12:10 AM   #10
Arntonach
Owlbears Rock!
 
Arntonach's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: The coldest place in hell
Age: 30
Posts: 2,469
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Speaking of wv, wanna send our collab here too?
__________________

Now released!

Prof. Raine's Originals

Last edited by Arntonach; 06-6-2017 at 12:12 AM..
Arntonach is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 12:12 AM   #11
Wayward Vagabond
Confirmed Heartbreaker
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Wayward Vagabond's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Age: 32
Posts: 5,696
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by Arntonach View Post
Speaking of wv, wanna send our collab here too?
yeah def
__________________
Wayward Vagabond is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 02:21 AM   #12
Gundam-Dude
`~`
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Gundam-Dude's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,296
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

nice follow up right when I release solo rulz 4 the same day

if I'm not lazy I'll get something in for this
__________________
Gundam-Dude is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 02:19 PM   #13
kommisar
Dark Chancellor
FFR Simfile AuthorFFR Music Producer
 
kommisar's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Halifax, Nova Scotia
Age: 30
Posts: 7,201
Send a message via AIM to kommisar Send a message via MSN to kommisar
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

holy FUCK yes


but why u gotta hate touhou for 11+ years

gonna tentatively step these



aaaand probably my own shit
https://soundcloud.com/kommisar/instrumental-intestine

i have nothing to step help plz
__________________

Last edited by kommisar; 06-6-2017 at 03:56 PM..
kommisar is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 06:25 PM   #14
macgravel
Resident Poopbutt
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
macgravel's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Georgia
Age: 31
Posts: 2,402
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by kommisar View Post
holy FUCK yes


but why u gotta hate touhou for 11+ years

gonna tentatively step these



aaaand probably my own shit
https://soundcloud.com/kommisar/instrumental-intestine

i have nothing to step help plz
step all of those k thanks
macgravel is offline   Reply With Quote
Old 06-6-2017, 08:19 PM   #15
Arntonach
Owlbears Rock!
 
Arntonach's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: The coldest place in hell
Age: 30
Posts: 2,469
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by kommisar View Post
i have nothing to step help plz
__________________

Now released!

Prof. Raine's Originals
Arntonach is offline   Reply With Quote
Old 06-7-2017, 01:15 AM   #16
-paexaea-
¯\_(ツ)_/¯
D7 Elite KeysmasherFFR Veteran
 
-paexaea-'s Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: skjandlurkelandia²
Age: 29
Posts: 4,457
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

oh FUCK yeah
__________________
See you, Space Cowboy.
-paexaea- is online now   Reply With Quote
Old 06-7-2017, 05:08 AM   #17
Wayward Vagabond
Confirmed Heartbreaker
FFR Simfile AuthorFFR Veteran
 
Wayward Vagabond's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Age: 32
Posts: 5,696
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Going to be stepping at least one song from the doom ost for this
__________________
Wayward Vagabond is offline   Reply With Quote
Old 06-7-2017, 08:12 AM   #18
Shadow_God_10
Call me Lewdy, Sugar
FFR Veteran
 
Shadow_God_10's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Toronto, Canada
Age: 28
Posts: 1,707
Send a message via Skype™ to Shadow_God_10
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

I might convert Noh Stage to s0l0.... (MacG remember when I made that for VGMP2?.... with a little help from you <3)

EDIT: How the fuck do I use Arrow Vortex for solo?
__________________
Quote:
Originally Posted by Antori View Post
i can't vote shadow god because his profile picture gives me motivation to check on the thread regularly
Quote:
Originally Posted by Svaz View Post
more like Shad-hoe God am I right haha
Quote:
Originally Posted by Funnygurl555 View Post
i'd contribute but i haven't taken a picture of myself in a while
Quote:
Originally Posted by mellon_collie View Post
TIL women have breasts because of horniness

Last edited by Shadow_God_10; 06-7-2017 at 08:15 AM..
Shadow_God_10 is online now   Reply With Quote
Old 06-7-2017, 09:49 AM   #19
Kraezymann
Forum User
FFR Simfile Author
 
Kraezymann's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Saskatchewan, Canada
Age: 32
Posts: 1,636
Send a message via MSN to Kraezymann
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

New chart > dance solo > keys 1-6
__________________
Twitch | Stepping Stones 2! | Stepping Stones 3! | Stepping Stones 4!

Submit to this -
Kraezymann is offline   Reply With Quote
Old 06-7-2017, 11:25 AM   #20
Shadow_God_10
Call me Lewdy, Sugar
FFR Veteran
 
Shadow_God_10's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Toronto, Canada
Age: 28
Posts: 1,707
Send a message via Skype™ to Shadow_God_10
Default Re: The VideoGame MegaPack Type-S (SUBMISSIONS OPEN!)

Quote:
Originally Posted by Kraezymann View Post
New chart > dance solo > keys 1-6
<3333 You're the best bruh
__________________
Quote:
Originally Posted by Antori View Post
i can't vote shadow god because his profile picture gives me motivation to check on the thread regularly
Quote:
Originally Posted by Svaz View Post
more like Shad-hoe God am I right haha
Quote:
Originally Posted by Funnygurl555 View Post
i'd contribute but i haven't taken a picture of myself in a while
Quote:
Originally Posted by mellon_collie View Post
TIL women have breasts because of horniness
Shadow_God_10 is online now   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 06:51 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution