 | |
 | hello |  | Gött morgonhumör ändå. :D |  | Shit, kolla hon! :O Har snart spelat fler låtar än mig. :O Jävlar vad mycket du måste spela alltså. :P |  | Emma kan måååla. :O |  | Sjävklart. ^-^ |  | Lite snygg min sida är nu eller? :D |  | Det lugnt, finns ju så mycket att göra med "pengarna" också... inte... :P |  | Du får lite mer "credits" av mig. :P Har ändå redan köpt alla låtar som går att köpa så jag kan skicka till dig ibland när jag har för mycket. ^^ |  | Ja, jag tycker ju det. ;P |  | Nyss hände en grej som jag inte vart med om på... så länge jag kan minnas. Jag förlorade på en låt. :O | | Older Comments |
|
at 4:55:04pm on 5/30/09