Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 529
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Hazelle
Forum: FFR Profiles 09-6-2020, 01:56 PM
Replies: 13
Views: 1,851
Posted By Hazelle
Re: How can I show as FFR Veteran?

lmaooo.
Yeah, 2.7 billion is pretty close. Keep up the plays!
Forum: Chit Chat 09-6-2020, 01:30 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Oh my god TIFFANY!!! You are sooo beautiful! :D

And Cammy, you drag?? :o
Forum: Chit Chat 07-17-2018, 09:00 PM
Replies: 107
Views: 10,380
Posted By Hazelle
Re: I have an idea

I don't know you enough to ask any more lol or even have an inkling of what you're planning, but whatever it is i wish you the best choof. I hope you stay around here, even if it's like, twice a year...
Forum: Chit Chat 07-10-2018, 12:33 PM
Replies: 107
Views: 10,380
Posted By Hazelle
Re: I have an idea

Are you going to work in the culinary business?
Politics?
Other?
Forum: Chit Chat 07-9-2018, 08:34 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Because everyone cares I'm sure.
Big pic sorry too lazy to resizehttps://i.imgur.com/af5ejIo.jpg
Last day with my husband's volvo wagon before it was sold :( We miss her dearly! ...
Forum: Chit Chat 07-9-2018, 07:41 PM
Replies: 107
Views: 10,380
Posted By Hazelle
Re: I have an idea

No dont move! We haven't even met in person you ass.

EDIT: GL with your move tho. When are you moving?
Forum: Chit Chat 11-9-2017, 07:41 PM
Replies: 856
Views: 165,786
Posted By Hazelle
Re: How many of you guys who have been around for longer than 10 years still are arou

I'm not on much these days but it's really refreshing running into old friends.
Forum: Chit Chat 05-28-2017, 10:03 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Thanks everyone <3 I figured i'd keep those who've known me in the loop since i hardly visit anymore
Forum: Chit Chat 05-27-2017, 05:20 AM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

A little over a month late, but alas:
http://i.imgur.com/sIlO7Rt.jpg

http://i.imgur.com/tevLC7Y.jpg
Forum: Chit Chat 02-12-2017, 09:13 AM
Replies: 43
Views: 5,190
Posted By Hazelle
Re: i bought a house

Ohhhhh how exciting!! I'm saving up myself for a house but we have quite a ways to save before we can start talking to realtors. (We're looking though and have a good idea of where we want to live -...
Forum: Stepmania 02-6-2017, 04:30 PM
Replies: 2
Views: 852
Posted By Hazelle
Forum: Stepmania 02-6-2017, 12:46 PM
Replies: 2
Views: 852
Posted By Hazelle
ITT we request testing of NON-FFR files: kb/ pad/etc

I'm retracting my request to delete and here's why:
The requests would be front page info and kept up to date. Everyone would know if there's still a file needing review. Hopefully more interactive...
Forum: Stepmania 02-5-2017, 08:25 AM
Replies: 13
Views: 5,314
Posted By Hazelle
Re: Metal pad recommendations?

Please do. I have one of those basiccc ones but i got a new one about a year ago and since it's never been really used, it works fine until it'll wear out. (Heavy play with those = I better be...
Forum: Stepmania 02-4-2017, 10:26 PM
Replies: 13
Views: 5,314
Posted By Hazelle
Re: Metal pad recommendations?

I've been under a rock. I will have something to save for! This really really excites me! Thanks for the fb link, yoshl
Forum: Stepmania 02-4-2017, 10:21 PM
Replies: 3
Views: 1,522
Posted By Hazelle
Re: Timing and sco ring question about Simply Love

Funny this comes up at the same time the International Rhythm Girls League Tournament was just announced...
Forum: Chit Chat 02-4-2017, 10:01 PM
Replies: 856
Views: 165,786
Posted By Hazelle
Re: How many of you guys who have been around for longer than 10 years still are arou

I used to be into this, but lately I've been getting back into ddr/itg because I need to keep my weight in check (Wedding dress won't fit itself ya know).
I played a couple songs about a week ago,...
Forum: Chit Chat 10-31-2016, 05:21 AM
Replies: 30
Views: 3,924
Posted By Hazelle
Re: Post Your Halloween Costumes

Go for it!


I on the other hand...we were gonna do something halloween themed this year but his schedule fucked us over so we're gonna do halloween on the week of thanksgiving. Yeahhhh...
Forum: Chit Chat 10-26-2016, 09:01 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Time flies! I remember when you were posting baby pics of them.
So crazy. (Good crazy tho)
Forum: Chit Chat 02-1-2016, 08:46 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Lol oh choof da woof.

You're looking great as ever, Kayla :D
Forum: Chit Chat 01-31-2016, 09:57 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Before
http://i.imgur.com/cRx74rV.jpg

After
http://i.imgur.com/xWrUoEu.jpg
15 inches cut off. Swoop.
Forum: Chit Chat 09-2-2015, 09:00 PM
Replies: 32
Views: 3,487
Posted By Hazelle
Re: I'm not having kids.

I was actually hoping this to turn into a "Why is the world like X. I want to leave" type of thread.
Forum: Chit Chat 09-2-2015, 08:50 PM
Replies: 32
Views: 3,487
Posted By Hazelle
I'm not having kids.

My bf's mom says we will change our minds. I'm 24 and he's 27.

I'm pretty sure we're not having human kids. We already have a family with a pup and cat. We're set. We're good.

There will be no...
Forum: Technology 09-2-2015, 08:37 PM
Replies: 132
Views: 22,355
Posted By Hazelle
Re: Post your battle stations

I was about to freak because I didn't see Monopoly.

Then I saw it. Phew.
Forum: Chit Chat 06-6-2015, 08:30 AM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

I like looking at these pics from time to time of you FFRers.

Sounds creepy.

It is.

Oh well.

Oh, and me and my boi at Carlisle a few weeks ago!!
Forum: Brag Board 06-6-2015, 08:24 AM
Replies: 13
Views: 1,134
Posted By Hazelle
Re: 1 Year

How was life as a squid?
Forum: FFR General Talk 12-8-2014, 02:14 PM
Replies: 7
Views: 1,100
Posted By Hazelle
Re: how to become veteran

Wats stepmania?
Forum: Chit Chat 10-10-2014, 07:18 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Forum: Chit Chat 07-26-2014, 08:21 PM
Replies: 29
Views: 2,134
Posted By Hazelle
Re: It's time for some nostalgia

I don't think we've ever met, but I'm always happy to befriend someone new :) I know you've RETURNED to ffr, but yeah, so. etc.

Oh and welcome back. Yes yes.
Forum: Chit Chat 07-5-2014, 07:48 AM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Forum: Chit Chat 06-5-2014, 07:20 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Grats on that degree!!

All y'all lookin' spiffy as fuk.
Forum: FFR Events 06-1-2014, 09:36 PM
Replies: 3
Views: 1,262
Posted By Hazelle
Re: 6-7-14 Fun 'N Stuff (Hurray for notice!)

Ugh crap I forgot that's the same weekend.
Forum: FFR Events 06-1-2014, 09:22 PM
Replies: 3
Views: 1,262
Posted By Hazelle
Talking 6-7-14 Fun 'N Stuff (Hurray for notice!)

Hey guys,

Sorry for the lack of notice of the previous meetup. Too spontaneous haha.

Anyhoo - I plan on going again next Saturday (6/7/14) at 2 p.m. to Fun 'N stuff (Macedonia, Ohio) and get...
Forum: Other Music Games 06-1-2014, 08:50 PM
Replies: 22
Views: 2,174
Posted By Hazelle
Re: iamchris4life Vertex^2, 2ex AAA

He still lives, and still impresses. <3 This guy fell off the radar for quite some time for me. Made me sad =(
Forum: Video Games 06-1-2014, 07:43 AM
Replies: 3
Views: 692
Posted By Hazelle
Exclamation DDR meet up at Fun N stuff 6/1/14 @ 2

Hey guys,

I was just letting all y'all know (Unsure how many of ya actually live near Northfield/Macedonia, Ohio) that there's a meet up at Fun N' Stuff today (5/1/14) @ 2.

It's kind of...
Forum: Chit Chat 05-8-2014, 09:43 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Forum: Health and Fitness 05-4-2014, 04:51 PM
Replies: 132
Views: 11,032
Posted By Hazelle
Re: FFR Runners

Biked a little around the neighborhood today - hills are a bitch lol.
Then I ran later - 1:23 for a little over 5 miles...slow slow slow xD Whatever. I'm proud of myself anyway :P
Forum: Health and Fitness 05-3-2014, 09:10 PM
Replies: 132
Views: 11,032
Posted By Hazelle
Re: FFR Runners

Holy cow you're insane! Keep up the great work :D

Yeah haha, my dad has a hitch and a bike rack add-on for his car. Finally biked today, :D It felt WONDERFUL. Definitely putting some miles in...
Forum: Chit Chat 05-3-2014, 09:06 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Luis - you look amazing!! :D Keep it up ^_^

Trogdor, more like pale haha. The negative of being a red head: no sun allowed.
Forum: Health and Fitness 05-1-2014, 05:57 PM
Replies: 132
Views: 11,032
Posted By Hazelle
Re: FFR Runners

Ah yes, logic. I have none lol.

I'll think about it - low on funds and my car's gonna get junked in about a year, I'm sure of it.
Forum: Health and Fitness 04-29-2014, 06:57 PM
Replies: 132
Views: 11,032
Posted By Hazelle
Re: FFR Runners

Just hit over 6 miles a couple days ago :3 It's been a few days though lol. I wanna get into bike rides but I'm 99% sure mine doesnt fit in my car >.> Such a hard life...
Forum: Chit Chat 04-29-2014, 06:27 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Forum: Chit Chat 02-23-2014, 06:38 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

Wow, A2P, SO PROUD! :D Keep going ^_^
Forum: Chit Chat 01-18-2014, 05:13 PM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

I forgot about this thread.

Guys keep being hott plz.

c: And gals!
Forum: Birthdays 11-24-2013, 07:49 PM
Replies: 132
Views: 7,756
Posted By Hazelle
Re: homeless for a week!

imo this thread shouldn't even exist.

But it does so i'll just deal.
Forum: Birthdays 11-24-2013, 07:19 PM
Replies: 132
Views: 7,756
Posted By Hazelle
Re: homeless for a week!

Let's mix up this convo a little. *Whips out derail card*

xNix's avatar of that fox being...a fox?
Forum: Chit Chat 11-20-2013, 06:11 AM
Replies: 4,657
Views: 901,164
Posted By Hazelle
Re: Post Your Picture VII - The Continuation (Read Page 1)

rofl sorry, you're screwedddddddd.
:x
Forum: Bug Reports and Suggestions 11-19-2013, 07:48 PM
Replies: 2
Views: 2,656
Posted By Hazelle
Re: Marking songs as favorites [legacy engine]...

lol i just meant to have the plus sign, and then in tiny text (add song to faves)
or something along those lines.
Forum: Bug Reports and Suggestions 11-18-2013, 06:34 AM
Replies: 2
Views: 2,656
Posted By Hazelle
Marking songs as favorites [legacy engine]...

I know I know, you go and you click the plus sign of whatever song you like and it ends up in your favorites.

However, can we also have a way to add the song to our favorites from the score page?...
Forum: Chit Chat 11-12-2013, 04:30 PM
Replies: 117
Views: 4,694
Posted By Hazelle
Re: What's Your Favorite Source Of Caffeine

In since I don't have a lot of moola to spare, I don't get the leisure often - but I'll take a starbucks (or any coffee place) frappachino over a can of coke.

However, because it's in my house...
Forum: FFR General Talk 11-3-2013, 06:34 AM
Replies: 43
Views: 3,482
Posted By Hazelle
Re: The Future of FFR

lol I love how you manage to squeeze in a part that your scores are being ignored.

They're noticed I'm sure, they're just not talked about. Besides, all of it's in your sig anyhow.

To...
Showing results 1 to 50 of 529

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution