Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 630
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: TC_Pr0
Forum: Critical Thinking 01-19-2021, 03:26 PM
Replies: 38
Views: 3,834
Posted By TC_Pr0
Re: Weird Theories about everything.

I've always wondered about if the life we're living now is just a memory of the life we just passed away from and we're already deceased.
Forum: Simulator Files 01-18-2021, 10:25 AM
Replies: 16
Views: 2,254
Posted By TC_Pr0
Re: Anime ass suck balls 2

Pretty sure I've watch a pron with this threads title before lol
Forum: Chit Chat 01-18-2021, 10:23 AM
Replies: 855
Views: 160,830
Posted By TC_Pr0
Re: How many of you guys who have been around for longer than 10 years still are around

Lmao watch we've been neighbors for a year and didn't even know. I'm across from the Hustler Hollywood
Forum: Chit Chat 12-31-2020, 12:27 PM
Replies: 441
Views: 28,759
Posted By TC_Pr0
Re: Compliment the person above you

You being in a competitive drumline group sounds incredible. I hope you succeed in everything you do.
Forum: Chit Chat 12-29-2020, 02:05 PM
Replies: 855
Views: 160,830
Posted By TC_Pr0
Forum: Chit Chat 12-29-2020, 08:26 AM
Replies: 855
Views: 160,830
Posted By TC_Pr0
Re: How many of you guys who have been around for longer than 10 years still are around

This account is at 12 1/2 years but my oldest is like 14-15 years.
Forum: Chit Chat 08-16-2019, 07:32 PM
Replies: 855
Views: 160,830
Posted By TC_Pr0
Re: How many of you guys who have been around for longer than 10 years still are arou

10.08 years on this account. But I believe my oldest account is at 12 years.
Forum: Brag Board Archives 12-18-2016, 04:38 AM
Replies: 1,263
Views: 199,678
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2016 Edition~

Yeah. But when it came to the left hand trill i started going a little slow and then I forced myself to overspeed it i guess. Was just lucky on that part.
Forum: Tournaments 12-17-2016, 02:25 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Welph I'm out of this tournament. Can't even read this song.
Forum: Tournaments 12-17-2016, 01:26 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Welcome to the mash squad lol
Forum: Tournaments 12-17-2016, 12:54 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Uh I just went 65-5-1-15 and that was trying my hardest. And half of it i just mashed. My bad it's a 77 now. Imo too huge of a difficulty spike for second round. Went from a challenging song to...
Forum: Tournaments 12-17-2016, 12:49 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Great jump in difficulty. Jesus. A level 55 to a level 72
Forum: Brag Board Archives 12-16-2016, 11:44 PM
Replies: 1,263
Views: 199,678
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2016 Edition~

Is this worthy of the thread?
http://i.imgur.com/dbVMlD7.png
Forum: Tournaments 12-16-2016, 11:35 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Not really related but this just happened. http://i.imgur.com/dbVMlD7.png
Forum: Tournaments 12-16-2016, 10:52 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

It finally happened
http://i.imgur.com/X97YKyg.png
Forum: Tournaments 12-16-2016, 10:47 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

You've joined the club of us XD
Forum: Tournaments 12-16-2016, 05:09 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Yeah I gotta stop playing this stupid ass song before I throw my laptop against the wall.
I can get 4 goods on hajnal but I can't AAA this terrible song.
Forum: Tournaments 12-16-2016, 01:24 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Fuck this song. Complete aids
http://i.imgur.com/sGgxM3u.png
Forum: Tournaments 12-16-2016, 09:42 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

I had an 6 good run but my computer didn't wanna save the screenshot.
Forum: Tournaments 12-16-2016, 12:19 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Idk how you are able to deal with this shit of a song. The bpm is terrible and listening to the terrible singer is even worse.
Forum: Tournaments 12-15-2016, 11:34 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

So either I AAA internet heroes or lose. I love being in d5 with people way better then me\
I'm only 100 attempts into internet heroes and I can almost get to 700 without hitting a good. Yay me
Forum: Tournaments 12-15-2016, 05:30 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Here's your AAA then
http://i.imgur.com/b2G6gB3.png
And just in case the image doesn't show.
350061
Forum: Tournaments 12-14-2016, 11:21 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

It's 15 secs longer....not wasting more time doing another AAA. Have court tomorrow and stuff to do all day friday
Forum: Tournaments 12-14-2016, 12:48 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Yeah that's my post lmao. Hopefully we're going by raw score so I picked a longer song.
Forum: Tournaments 12-14-2016, 12:40 AM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

http://imgur.com/a/guOKN
Well Idk how to get the actual picture to show up but here's the link.
Forum: Tournaments 12-6-2016, 04:57 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

349537
Is this d5 worthy?
Forum: Tournaments 12-6-2016, 03:54 PM
Replies: 652
Views: 68,359
Posted By TC_Pr0
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

I'm in but I haven't played in like a year. I'm definitely not d5 anymore though
Forum: FFR Events 10-24-2013, 06:26 AM
Replies: 474
Views: 42,274
Posted By TC_Pr0
Re: 9th Official FFR Tournament - Predictions Thread

I'm a damn good rival for Gradiant
Forum: Brag Board Archives 10-21-2013, 07:57 PM
Replies: 7,293
Views: 470,888
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2013 Remix~

242375
242378
242379
242380
One session. Wasn't too bad
Forum: FFR Events 10-21-2013, 05:36 PM
Replies: 474
Views: 42,274
Posted By TC_Pr0
Re: 9th Official FFR Tournament - Predictions Thread

/a wild Chase appears in D5

Edit: Practicing for the tournament. XD Anyone wanna bet on me now?
242375
242378
242379
Forum: Tournaments 10-20-2013, 02:17 AM
Replies: 71
Views: 7,583
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Pokemon Draft Tournament DRAFT

YoshL you wanna battle right now?
Forum: FFR Events 10-13-2013, 06:43 PM
Replies: 474
Views: 42,274
Posted By TC_Pr0
Forum: Brag Board Archives 10-5-2013, 05:47 PM
Replies: 7,293
Views: 470,888
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2013 Remix~

Thanks guys. First time I ever got real kudos for something hard
Forum: Brag Board Archives 10-5-2013, 05:12 PM
Replies: 7,293
Views: 470,888
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2013 Remix~

Wow super long song done. Edit: 3 attempts at this song total. =P
239942
And I feel awesome for this
239895
Forum: Chit Chat 10-5-2013, 10:40 AM
Replies: 322
Views: 22,853
Posted By TC_Pr0
Re: People you miss from the community

I miss fermble, jellygod, darkshark, tasslefoot because he was very far out there lol, krunkykai because that guy think's I'm gone, and everyone from the old TC clan
Forum: Tournaments 10-4-2013, 10:09 AM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

Super fail starwolf posting
239789
Is there any chance I could play NNT instead of the other song choices? It's so much easier then Mahou, Aim, and Chaos
Forum: Tournaments 10-3-2013, 06:12 PM
Replies: 71
Views: 7,583
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Pokemon Draft Tournament DRAFT

If we're sending in a whole team, scratch my prior Salamence pick please.

Team: Ninetails, Venusaur, Exeggutor, Darmatian, Xatu, Victini
Forum: Brag Board Archives 10-1-2013, 03:17 PM
Replies: 7,293
Views: 470,888
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2013 Remix~

Fuck that stupid trill in the beginning
239359
Forum: Brag Board Archives 10-1-2013, 01:38 PM
Replies: 7,293
Views: 470,888
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Scores ~2013 Remix~

Don't hate on the song. Oni unlocked finally
239352
239356
Forum: Tournaments 10-1-2013, 01:20 PM
Replies: 71
Views: 7,583
Posted By TC_Pr0
Re: FFR Pokemon Draft Tournament DRAFT

Anyone wanna practice battle? My ID is anniepoo
Forum: Tournaments 10-1-2013, 12:40 PM
Replies: 71
Views: 7,583
Posted By TC_Pr0
Forum: Tournaments 09-29-2013, 11:39 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Forum: Tournaments 09-29-2013, 09:12 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

Oh dang lol. Mostly that was posted because I'm weirdly awesome on that song. Oni unlock for sure. I'll just Hajnal it out or TDSoK
Forum: Tournaments 09-28-2013, 05:02 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

238923
238932
Didn't wanna replay BB Evo again
Forum: Tournaments 09-28-2013, 01:53 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

Hey I posted improved scores on all my songs. Shouldn't I have 25 and not 80?
Forum: Tournaments 09-27-2013, 02:09 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

Replacing Hajnal
238773

omg first 65 AAA
238776
238785
Forum: Tournaments 09-25-2013, 05:01 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Forum: Tournaments 09-25-2013, 04:57 PM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

What happens if you miss flag a song?
Forum: Films and Television 09-25-2013, 01:19 AM
Replies: 69
Views: 7,469
Posted By TC_Pr0
Forum: Tournaments 09-21-2013, 10:25 AM
Replies: 404
Views: 33,900
Posted By TC_Pr0
Re: OWA's Pre-Official Tourney Tourney

Uh first try. Other's are coming once my laptop stops lagging
237684
About time, lol
237695
Stupid song
237697

Guess I'm done until the 25th lol
Showing results 1 to 50 of 630

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution