Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: PhantomPuppy
Forum: FFR General Talk 11-30-2021, 10:15 PM
Replies: 6
Views: 76
Posted By PhantomPuppy
Re: noob question

right heeeere: https://www.flashflashrevolution.com/leaderboards/stats/?username=doomsekkar
Forum: FFR General Talk 11-26-2021, 07:12 PM
Replies: 10
Views: 477
Posted By PhantomPuppy
Re: Do you score best on short or long songs?

it really depends on the day for me. longer songs tend to be less intensive, but more stamina. shorter songs tend to be just balls to the wall fast af. so it all depends on what kinda day i'm having...
Forum: FFR General Talk 10-29-2021, 11:14 AM
Replies: 25
Views: 1,029
Posted By PhantomPuppy
Re: What's a goal you have set for FFR?

well my original goal was hitting D7 and getting all top 100 scores D6 equiv (83) or above. already got that done so... idk get game genie token?

never been good at AAA'ing so it might be a fun...
Forum: Chit Chat 10-11-2021, 10:37 PM
Replies: 188
Views: 13,644
Posted By PhantomPuppy
Re: Compliment the person above you (v2)

having badman in the threads always put a smile on my face :)
Forum: Birthdays 09-21-2021, 03:01 PM
Replies: 11
Views: 605
Posted By PhantomPuppy
Re: The 19th Commemoration of Flynnjamin Macaroni Birth

wow you're getting old my guy

happy birth birth
Forum: FFR General Talk 08-17-2021, 09:53 PM
Replies: 22
Views: 1,320
Posted By PhantomPuppy
Forum: Chit Chat 08-16-2021, 02:49 PM
Replies: 47
Views: 2,033
Posted By PhantomPuppy
Re: Favorite candy, go!

I eat candy once a year. Every Halloween I have a single Reeses cup lol
Forum: Chit Chat 08-13-2021, 04:13 PM
Replies: 44
Views: 2,985
Posted By PhantomPuppy
Re: do you ever just play rhythm games in public

i played a majority of the 10th OT during class at high school lol. it was my senior year so the teachers didn't really give a shit
Forum: Tournaments 08-10-2021, 02:01 AM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Re: 14th Official Tournament

whatever cereal is on sale for that week :)
Forum: FFR General Talk 07-30-2021, 04:51 PM
Replies: 25
Views: 1,784
Posted By PhantomPuppy
Forum: Tournaments 07-27-2021, 01:31 PM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Re: 14th Official Tournament

but tox you didn't submit a score so i don't think it would have mattered even if you were in D3 O_O
Forum: Brag Board 07-23-2021, 12:19 PM
Replies: 26
Views: 1,536
Posted By PhantomPuppy
Re: D7 IS FINALLY HERE

imagine retaining skill instead of returning to D3 LUL
Forum: Brag Board 07-22-2021, 06:33 PM
Replies: 26
Views: 1,536
Posted By PhantomPuppy
Re: D7 IS FINALLY HERE

hot damn grats :O
Forum: Other Music Games 07-22-2021, 05:07 PM
Replies: 23
Views: 1,125
Posted By PhantomPuppy
Re: Whitty Funeral

I'm glad I'm not the only one who doesn't know what this is.

I'll still pour one out. RIP.
Forum: Chit Chat 07-20-2021, 04:50 PM
Replies: 26
Views: 1,445
Posted By PhantomPuppy
Re: Team owo

what the actual fuck did i just witness
Forum: Chit Chat 07-17-2021, 01:37 PM
Replies: 26
Views: 1,445
Posted By PhantomPuppy
Forum: FFR General Talk 07-14-2021, 11:47 PM
Replies: 21
Views: 1,124
Posted By PhantomPuppy
Forum: Brag Board 07-12-2021, 12:27 PM
Replies: 9
Views: 806
Posted By PhantomPuppy
Re: BYE BYE D6

goddamn dude grats
Forum: Tournaments 07-4-2021, 02:49 PM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Re: 14th Official Tournament

you know that moment you realize you forgot to derust and the tourney is already starting?

glhf y'all, i'll see ya in the pee water LOL
Forum: Tournaments 06-11-2021, 03:18 PM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Re: 14th Official Tournament

tbh my first time in D6 i didn't expect to even make it to round 3. ended up just outside of top 8. you never know what's gonna happen til the tourney starts, just do your best o/

however i'm also...
Forum: Tournaments 06-11-2021, 02:14 PM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Re: 14th Official Tournament

easy solution: just win D6 :)
Forum: Tournaments 05-30-2021, 03:30 PM
Replies: 317
Views: 37,231
Posted By PhantomPuppy
Forum: FFR Events 05-10-2021, 11:02 PM
Replies: 107
Views: 10,693
Posted By PhantomPuppy
Re: O.W.L. Multiplayer Tournament

i'll try to watch some of the matches when it starts. good luck y'all :D
Forum: Chit Chat 04-19-2021, 09:20 PM
Replies: 35
Views: 2,836
Posted By PhantomPuppy
Re: How Many Videos Do YOU Have in Your Watch Later List on Youtube?

54 atm. i just add songs to it, then convert them to mp3s en masse when i get the chance.
Forum: Chit Chat 04-10-2021, 08:06 PM
Replies: 18
Views: 1,553
Posted By PhantomPuppy
Re: Yahoo Answers is shutting down

was wondering when i'd find my next siggy quote
Forum: Chit Chat 04-3-2021, 11:54 PM
Replies: 20
Views: 1,487
Posted By PhantomPuppy
Forum: Chit Chat 03-3-2021, 09:05 PM
Replies: 11
Views: 824
Posted By PhantomPuppy
Re: favorite car manufacture?

I don't have a favorite, but the only 2 cars I've owned so far were Mazdas.

So I guess Mazda by default?
Forum: Brag Board 02-26-2021, 01:04 AM
Replies: 16
Views: 1,619
Posted By PhantomPuppy
Re: TOP 300 LETS FUCKING GOOOO

where the hell are all these rising players coming from lmao

good shit dude
Forum: Chit Chat 02-21-2021, 12:27 AM
Replies: 28
Views: 1,947
Posted By PhantomPuppy
Re: what's your favorite hentai

i can confirm LEGO Star Wars is the best hentai
Forum: Chit Chat 02-15-2021, 02:44 AM
Replies: 39
Views: 2,406
Posted By PhantomPuppy
Re: whats your favoiite anime

if y'all haven't watched hinamatsuri yet, go do that.
Forum: Brag Board 02-13-2021, 09:24 PM
Replies: 6
Views: 815
Posted By PhantomPuppy
Re: THIS IS FUCKING GURU

never stop. go for D8. i believe in you.

but really, grats dude o/
Forum: Chit Chat 02-13-2021, 02:41 AM
Replies: 25
Views: 2,079
Posted By PhantomPuppy
Re: most unique things you've heard from non rhythm gamers watching gameplay?

surprisingly had quite a few fingering jokes from friends who've watched me play, but of course i've been single for like 8 years now so i can't confirm.
Forum: Chit Chat 02-10-2021, 04:02 PM
Replies: 24
Views: 1,566
Posted By PhantomPuppy
Re: what's the oldest dream you can remember having?

my oldest dream was actually my first moment of consciousness. was 3 years old, and i was riding one of those mining carts down a track. then the track suddenly dropped down and my cart started...
Forum: Films and Television 02-3-2021, 11:30 PM
Replies: 8
Views: 792
Posted By PhantomPuppy
Re: Who do you want to win in a fight?

i'm with jason on this one just cuz i know the weebs are gonna be rooting for ichigo
Forum: FFR Profiles 01-13-2021, 11:35 PM
Replies: 10
Views: 1,863
Posted By PhantomPuppy
Re: I need a better profile so bad

my profile was made by shikari, but i have no idea if he's still around on this site
Forum: Tournaments 01-13-2021, 02:05 PM
Replies: 138
Views: 23,915
Posted By PhantomPuppy
Re: Rejected Files Tournament

is this still a thing or nah?
Forum: Chit Chat 01-10-2021, 01:11 AM
Replies: 40
Views: 3,990
Posted By PhantomPuppy
Re: Announcement regarding the future of my rhythm game career

I have indeed tried that. even accomplished that and made it to D7. but I can confirm that FFR judge is quite iffy at times.

edit: sorry I'm just mad myself with the current client and know that...
Forum: Chit Chat 12-15-2020, 01:44 AM
Replies: 8
Views: 700
Posted By PhantomPuppy
Re: I'm so off today

I've been off for several months now, but that's probably cuz I don't play anymore :/
Forum: FFR General Talk 12-15-2020, 01:42 AM
Replies: 15
Views: 2,082
Posted By PhantomPuppy
Re: Flash Shutting Down

lol i was gonna say i'm more worried about the other flash sites cuz FFR been planning ahead for this for years now
Forum: FFR General Talk 12-12-2020, 10:57 PM
Replies: 10
Views: 1,561
Posted By PhantomPuppy
Forum: Tournaments 12-9-2020, 04:57 PM
Replies: 487
Views: 57,790
Posted By PhantomPuppy
Forum: Video Games 12-1-2020, 08:41 PM
Replies: 7
Views: 1,562
Posted By PhantomPuppy
Re: So I made a game

ooh sick dude, i'll go check it out

edit: ok i'm about 5 min in and i already have no idea what i'm supposed to be doing O_O
Forum: Brag Board 11-25-2020, 07:10 PM
Replies: 67
Views: 6,510
Posted By PhantomPuppy
Re: i did it

bruh i cant even AAAA excite bike, this guy is insane
Forum: Chit Chat 11-18-2020, 01:25 PM
Replies: 36
Views: 2,734
Posted By PhantomPuppy
Re: what is your favorite

nah y'all are trippin' it's all about the
Forum: Brag Board 11-16-2020, 01:10 AM
Replies: 4
Views: 817
Posted By PhantomPuppy
Re: if only i had more stamina...

that feeling never goes away. we all wish we had more stamina lol
Forum: Chit Chat 11-6-2020, 12:53 PM
Replies: 452
Views: 42,688
Posted By PhantomPuppy
Re: Compliment the person above you

of all the macs i know, you're the best one
Forum: Chit Chat 10-30-2020, 03:57 PM
Replies: 452
Views: 42,688
Posted By PhantomPuppy
Re: Compliment the person above you

you're a goddamn beautiful monkey
Forum: Tournaments 10-27-2020, 10:11 PM
Replies: 446
Views: 48,186
Posted By PhantomPuppy
Forum: Tournaments 10-27-2020, 12:54 PM
Replies: 446
Views: 48,186
Posted By PhantomPuppy
Re: Official Tournament 13.5

oh whoops, missed the deadline lol. good luck have fun y'all :)
Forum: Tournaments 10-15-2020, 01:41 AM
Replies: 138
Views: 23,915
Posted By PhantomPuppy
Re: Rejected Files Tournament

oh jesus this is the kind of memeing i've been waiting for. count me IN
Showing results 1 to 50 of 1000

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:01 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution