Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Tournaments (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=64)
-   -   [Concluded] All Skill Tournament Year Two (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=142847)

awein999 10-18-2015 03:11 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
q16


q17


q18


q19
quad vibra just left hand hype. i can't mash at all on right but left hand is gr8


edit:
and r7

Kawaii025 10-18-2015 06:17 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Thanks for the extension! :)

Round 6


Round 7

MarcusHawkins 10-18-2015 06:31 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 

OW, I think I strained my arms doing that, lol.
Also, I'm double-jointed, so my fingers sometimes "locked" or got stuck in a certain position.

EDIT:

I feel very uncomfortable right now. I think I feel some extra G-force. I think I can get 2000 boos, though.

Deidara837 10-18-2015 06:42 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
I don't know who's heard yet but I broke my collarbone this weekend, so sadly I can't finish this

nksteam 10-18-2015 09:03 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 

FFR Pro 21 10-18-2015 10:06 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Round 6

Daily Quest 16

Daily Quest 17

Daily Quest 18

Daily Quest 19

Doughdough 10-20-2015 10:00 AM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Round 7:


Daily 19:

AragakiAyase 10-20-2015 06:09 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
D4 round 7



over 1300 yay :D D8 round 7


FFR Pro 21 10-20-2015 09:46 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Round 7


Guest15937 10-21-2015 01:52 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 


meh

gstarfire 10-22-2015 09:59 AM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
I'm still working on getting everything finished up. I'm gonna remake the winners a new players card with Legendary Creature status too. Thanks everyone for participating! For those who did lol... So check back in a bit and see how you finished! Also, I will be doing the D8 Drawings. Cross your fingers!~

_Zenith_ 10-26-2015 10:24 AM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Almost forgot about this \o/

rzr 10-26-2015 11:28 AM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
I think gstar may have too, lol.

gstarfire 10-27-2015 09:45 AM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Edit - Updated and finishing up

_Zenith_ 11-6-2015 03:53 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
Quote:

Originally Posted by gstarfire (Post 4370249)
Edit - Updated and finishing up

(mmm)

YoshL 11-6-2015 03:59 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
and i was hoping a front page post mention would help[

rzr 11-6-2015 04:41 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
I was looking at this earlier, he's not not here

YoshL 11-9-2015 04:30 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
have people received their prizes yet?

AragakiAyase 11-9-2015 04:56 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 
nope

AragakiAyase 11-10-2015 04:24 PM

Re: All Skill Tournament Year Two
 


All times are GMT -5. The time now is 06:19 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution