Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   TWG Archives (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=88)
-   -   TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=143935)

DaBackpack 03-9-2016 06:44 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by DaBackpack (Post 4413718)
If I was the serial killer, why would I fake-softclaim the psychic role, when there is a 100% chance of getting myself killed by mafia if they believed me

it literally doesn't even make sense

Quote:

Originally Posted by Xiz (Post 4413754)
The same case could be made for me, and (perhaps) charu. Your argument is invalid.

to bring this back, none of you actually claimed any roles

DaBackpack 03-9-2016 06:45 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
like why would a serial killer even fakeclaim a role period, you have yet to answer that xiz

DaBackpack 03-9-2016 06:45 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
like jrodd, read how I was trying to cover for Xiz by fakeclaiming, and if you still think that's SK behavior then I don't even know what to tell you

j-rodd123 03-9-2016 07:39 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
im rereading still, i made a lot of posts about it coming down to DBP/xiz, gotta love foreshadowing

j-rodd123 03-9-2016 07:45 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
ive already had both people in vote tags but deleted lol

j-rodd123 03-9-2016 07:55 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
dabackpack

sorrry

DaBackpack 03-9-2016 07:56 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
.......................................................................

j-rodd123 03-9-2016 07:58 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
yea i can never get the SK right, sorry man you played exceptionally well, wish it didnt come down to me making this decision

DaBackpack 03-9-2016 07:58 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
you fucking blew it

j-rodd123 03-9-2016 07:59 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
but ultimately the case for you is level 1 what an SK would do, and for xiz is he made a bunch of weird erratic plays to try and look completely opposite of what the SK would do. in the end i guess i got it wrong

Xiz 03-9-2016 07:59 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
all i had to do was pretend to be afk today. Got the hint after jrodd said "the one who goes all out is the sk"

oops ;)

j-rodd123 03-9-2016 08:00 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
like i had xiz bolded 3 times in the past 20 mins, it was a coinflip for me

j-rodd123 03-9-2016 08:00 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
no xiz i legitimately considered you were doing that too actually

j-rodd123 03-9-2016 08:01 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
i just literally had it at a coinflip because the fkn SK is the worst role to find

thesunfan 03-9-2016 08:01 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
the game is over, the Serial Killer has won

Postgame will be up in a bit, it'll be brief but I'll expand more on it later.

Wp

DaBackpack 03-9-2016 08:01 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by Xiz (Post 4414805)
all i had to do was pretend to be afk today. Got the hint after jrodd said "the one who goes all out is the sk"

oops ;)

yeah jrodd do me a favor and completely burn this meta with a fucking torch

thesunfan 03-9-2016 08:01 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by j-rodd123 (Post 4414808)
i just literally had it at a coinflip because the fkn SK is the worst role to find

I think, after seeing the way this game played out, I agree

Xiz 03-9-2016 08:01 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
You were right. I mean half right, ive been working all day and actually wont be here for when EOD was because I suddenly have a grad school interview in 30 min's but...

Also my strat this game was to kill anyone who I thought was town.

j-rodd123 03-9-2016 08:02 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
lol i always get the SK wrong, i dont even care anymore this is literally like the 5th game ive lost to an SK and been alive for the decision

DaBackpack 03-9-2016 08:02 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by j-rodd123 (Post 4414808)
i just literally had it at a coinflip because the fkn SK is the worst role to find

why didn't you look at my most recent posts >.< fontisian was exactly right

DaBackpack 03-9-2016 08:02 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by j-rodd123 (Post 4414813)
lol i always get the SK wrong, i dont even care anymore this is literally like the 5th game ive lost to an SK and been alive for the decision

yeah it happens, I mean everyone is to blame for not finding them, we just had the shit end of the stick here

j-rodd123 03-9-2016 08:03 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
ur posts today were good DBP and like i said i had xiz bolded like 3 times, i just ultimately made the wrong play and went with my initial instincts

Charu 03-9-2016 08:04 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Ya blew it

And now the SK has won once again

j-rodd123 03-9-2016 08:04 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
but regardless u have every right to be annoyed dBP you put in a hell of an effort and got there and it was all around a stellar performance. i apologize, but im not gonna lose sleep over the wrong decision here since i was expecting to be wrong anyway lol.

count it as a personal win DBP ill take the blame

gg xiz sorry town, subbing in so late into the game was not easy

j-rodd123 03-9-2016 08:04 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by Charu (Post 4414817)
Ya blew it

And now the SK has won once again

yea but at least i was correct in not following your reads when i was rereading posts ;)

Xiz 03-9-2016 08:05 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
honestly i got scared as fuck when you said you were going to wait a day, the momentum read that you wanted dbp dead but with that delay it went into dbp's favor.

Also dbp you played really well, sorry bud <3


(Also, I killed haku at the end to forshadow the jrodd/dbp/xiz thing round 2 from livetwg hehehe)

Charu 03-9-2016 08:07 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Also, just wanna say, Xiz, you gloater, god damn it. I wish someone would've realized you were gloating when you started to make posts demanding MS paint and then using said MS paint as an avatar

Xiz 03-9-2016 08:08 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
jrodd you did well. I gotta mimic sunfan, it was kinda a 50-50 for how closely dbp & I both played. Especially the first 3 days.

j-rodd123 03-9-2016 08:09 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
also DBP - sorry again, it probably will be even worse to hear but I didn't even think you were more likely to be SK, I just literally couldn't decide. I couldn't tell who was being fake and it was a mental torment lol

AragakiAyase 03-9-2016 08:10 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
..

j-rodd123 03-9-2016 08:10 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Quote:

Originally Posted by Xiz (Post 4414822)
jrodd you did well. I gotta mimic sunfan, it was kinda a 50-50 for how closely dbp & I both played. Especially the first 3 days.

you played well obv, I also almost voted you because of the haku NK and he was intent on you, but I think I have some sort of SK curse/mental deficiency

j-rodd123 03-9-2016 08:10 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
so who was the mafia team

YoshL 03-9-2016 08:11 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
mafia was me, AA, roundbox, dfr

Charu 03-9-2016 08:12 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
Oh... well... you see...

Zenith should never be allowed in TWG is all I'm going to say.

YoshL 03-9-2016 08:13 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
annoyed that the votecount on the day dfr died was awry during eod, rb probably would have died

also other things that i'm much more than annoyed about

Xiz 03-9-2016 08:14 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
wow I hit 3/4 wolves, coolio.

wow I thought you three were town, wtf lol.

j-rodd123 03-9-2016 08:15 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
I don't think im gonna sign up for another SK game for a while, I don't get how someone can be as wrong as me

gg xiz and town

thanks for host sunfan

YoshL 03-9-2016 08:16 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
rest in piece j-rodd

imo xiz was gloating the fuck out of the past 2 phases lmao

j-rodd123 03-9-2016 08:18 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
yea you're right I did see it too I swear but I couldn't commit to him SK based on other stuff

I was really really hoping to die the previous night obv

thesunfan 03-9-2016 08:19 PM

Re: TWG CXLIX: Cedolad Replaces Out GAME THREAD
 
http://www.flashflashrevolution.com/....php?p=4414838


All times are GMT -5. The time now is 01:08 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution