Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Video Games (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=24)
-   -   League of Legends [v2] (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=132864)

phe0nixblade 01-15-2014 08:31 AM

Re: League of Legends [v2]
 
platino !!

intensez 01-15-2014 11:10 AM

Re: League of Legends [v2]
 
thank god they dropped a nerf hammer on riven

i was so sick of playing against that broken piece of shit of a top lane every game

Trogdor!!!! 01-15-2014 11:15 AM

Re: League of Legends [v2]
 
what is broken can be reforged

clasko1000 01-15-2014 11:21 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by Trogdor!!!! (Post 4060271)
what is broken can be reforged

Brb uninstalling

Litodude 01-15-2014 01:59 PM

Re: League of Legends [v2]
 
is it season 4 yet?

clasko1000 01-15-2014 04:13 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Srs tho, I hate riven. It would be nice not to lane against her.

S4 Riot Pls

darklordsarumon9 01-15-2014 04:20 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by Trogdor!!!! (Post 4060271)
what is broken can be reforged

wrekt

Kagome 01-15-2014 05:07 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Real Rivens jungle ;)

.Gazelle. 01-15-2014 06:28 PM

Re: League of Legends [v2]
 

Litodude 01-15-2014 08:15 PM

Re: League of Legends [v2]
 
stream's up

Trogdor!!!! 01-16-2014 11:16 AM

Re: League of Legends [v2]
 
s4 ranked soon

god bless

xAlphaWolf 01-16-2014 11:48 AM

Re: League of Legends [v2]
 
everyone bronze wow

Razor 01-16-2014 04:20 PM

Re: League of Legends [v2]
 
thank god for no more platinum 1 clamp this season

diamond gonna be easy now

Coolboyrulez0 01-16-2014 04:24 PM

Re: League of Legends [v2]
 
eu lcs is pretty hyped so far imo

Litodude 01-17-2014 01:33 AM

Re: League of Legends [v2]
 
stream's up

MinaciousGrace 01-17-2014 03:37 AM

Re: League of Legends [v2]
 
started off ranked on my main with a devastating loss as jungle sorkanaut

:c

also ap trist support

try it

Trogdor!!!! 01-17-2014 06:58 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by MinaciousGrace (Post 4061143)
also ap trist support

try it

i can vouch for this

ap trist & corki best lane world

phe0nixblade 01-17-2014 08:09 AM

Re: League of Legends [v2]
 
season 4 started? shit now i gotta fix my pc for real -_-

clasko1000 01-17-2014 01:28 PM

Re: League of Legends [v2]
 
My new computer build "Look what came in the mail" post #551

Most importantly, my DXRacer chair is coming tonight!


Going to be streaming a lot more in 1080p 30 here: Twitch.tv/Twans

Season 4 come at me
Cheers!!

hi19hi19 01-17-2014 02:16 PM

Re: League of Legends [v2]
 
ap trist support sounds incredibly next level

.Gazelle. 01-17-2014 07:29 PM

Re: League of Legends [v2]
 
2/1 so far :(, i need to stop playing ahri, also lel my farm is ass.

danny53x 01-17-2014 08:06 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Looking for a Season 4 team to start fresh with. We can have fun and laugh a lot and not rage

Preferably gold+

speeddemon 01-17-2014 08:57 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Haven't played in like a month. Can't cs, suck at landing simple skillshots now lol. Least I can still trade/duel well I guess.

Also completely have no idea what the hell is going on with starting buys, now.

Razor 01-17-2014 11:19 PM

Re: League of Legends [v2]
 
i'm 0-3 in placements, lol..........

ADC is a fucking obsolete role and i'm stick all of these tanky fuckin junglers and top laners out dueling me even though they're 0/5

probably gonna drop from plat 2 to maybe mid-gold... sigh.

Litodude 01-18-2014 12:38 AM

Re: League of Legends [v2]
 
gold 1 6w/4l from plat

Xiz 01-18-2014 12:40 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by Razor (Post 4061659)
i'm 0-3 in placements, lol..........

ADC is a fucking obsolete role and i'm stick all of these tanky fuckin junglers and top laners out dueling me even though they're 0/5

probably gonna drop from plat 2 to maybe mid-gold... sigh.

cool im not the only one noticing this. Like, supports feel so useless now unless its someone stupid like annie or rengar.

Litodude 01-18-2014 01:28 AM

Re: League of Legends [v2]
 
no the meta is fine u guys just get blown up too fast from positioning

i like watchin u all play

hi19hi19 01-18-2014 01:29 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Everyone seems to be saying that ADC is obsolete- there was a really good post by Tiensi on the League Reddit a while ago that argued why. A lot of people were saying that, midgame, ADCs are more or less used for their siege ability more than their carry ability these days.

I'm waiting for a pro team to use a ranged lich bane and/or nashors user (KAYLE HELLO) for their siege, and then just have their "ADC" player play Jarvan or some other kill laner in the duo.
Something very similar to what TSM tried last season honestly with the Zilean mid and Xin Annie bot lane.

idk

PriestREA 01-18-2014 01:37 AM

Re: League of Legends [v2]
 


pretty much the best game i've ever had.

Litodude 01-18-2014 02:04 AM

Re: League of Legends [v2]
 
stream's up, mic is working so i can do commentary again

ReikonKeiri 01-18-2014 11:03 AM

Re: League of Legends [v2]
 
the results of my placements


if only i just played swain every game...


Litodude 01-18-2014 11:13 AM

Re: League of Legends [v2]
 
http://www.twitch.tv/litodude/b/496202113

Probably my best jungle game by far in terms of ganks, positioning, timers, mechanics and map presence. Please critique my commentary. Tyvm

Edit- Going over it, I realize I need to tell you exactly where I'm looking or commentating on, otherwise you won't know why I exclaim "Oh!" Whenever I see someone on the mini-map appear (like when Rengar ate Leblanc)

Edit2 - Stream's up

colt.45 01-18-2014 01:03 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Did anyone else get Bronze I? I went 5-5 against playing teams all of Gold III-Plat IV
Funny thing is every game after provisional matches I'm playing against Plats and golds from last season. Hard to win matches now.... not sure if i should wait awhile before playing ranked.

Litodude 01-18-2014 01:09 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Yea, a lot of plats I know are stuck in silver

ReikonKeiri 01-18-2014 02:28 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by Litodude (Post 4061841)
stuck

yeah not plats

.Gazelle. 01-18-2014 03:16 PM

Re: League of Legends [v2]
 
5/4, anticipating bronze

Litodude 01-18-2014 03:52 PM

Re: League of Legends [v2]
 
u know what i mean

.Gazelle. 01-18-2014 03:55 PM

Re: League of Legends [v2]
 
NOT BRONZE I DONT GIVE A FUCK

Xiz 01-18-2014 04:12 PM

Re: League of Legends [v2]
 
I'm still gonna wait another day or two... Wait till more people even out

darklordsarumon9 01-18-2014 05:03 PM

Re: League of Legends [v2]
 
I fucking love watching Doublelift lose.

intensez 01-18-2014 07:48 PM

Re: League of Legends [v2]
 
gold 2 after going 7/3

PriestREA 01-18-2014 08:33 PM

Re: League of Legends [v2]
 



4-6 and I still got silver III. pretty happy.

XelNya 01-18-2014 11:06 PM

Re: League of Legends [v2]
 


Not ranked, but the sillyness of playing non ranked yoloqueue.

RNGRX 01-18-2014 11:16 PM

Re: League of Legends [v2]
 
close enough

Razor 01-19-2014 03:51 PM

Re: League of Legends [v2]
 
i'm not sure what i did to riot for them to match me with fucking morons who did nothing but feed the enemy top lane, or jungler.... but 2-8 placements, platinum 2 > gold 4

hi19hi19 01-19-2014 05:04 PM

Re: League of Legends [v2]
 
DIGNITAScaps

iironiic 01-19-2014 06:07 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Halfway completed through my placement matches! Going 4-1 so far (: (With 3 game winning streak)

Anticipating mid to high silver and if I'm lucky, low gold.

Magicturbo 01-20-2014 01:27 AM

Re: League of Legends [v2]
 
6-4

Gold V get

Yaaaay, much better than the Bronze IV last year

Quote:

Originally Posted by hi19hi19 (Post 4062467)
DIGNITAScaps

Aside from C9 doops, Dig seems much better on comfort champions

Xiz 01-20-2014 01:52 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Currently 4-0 for placements

Too scared to play more games >.>

TwistedPhoenix 01-20-2014 02:12 AM

Re: League of Legends [v2]
 
I'm currently dodging a ton until I get matched with bronzies so I can be placed in low Bronze and dick around since I already get matched with Golds and Plats in normals.

Litodude 01-20-2014 06:54 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by hi19hi19 (Post 4036011)
Local FFR Player Reaches Front Page of League Reddit For Inspirational Quote

http://www.reddit.com/r/leagueoflege...ld_put_to_use/

More news at 11


p.s. blue trinket instead of clairvoyance?

Quote:

Originally Posted by Litodude (Post 4036037)
who the fuk uses blue ward that is entirely shit

Guess who's right again

.Gazelle. 01-20-2014 12:29 PM

Re: League of Legends [v2]
 
div skip

darklordsarumon9 01-20-2014 04:53 PM

Re: League of Legends [v2]
 

XxXDarien420weedtokenoflashpentakillxXx

Magicturbo 01-20-2014 05:47 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Wait what, someone posted that quote on its own to r/LeagueofLegends

I didn't even know about that


In other things, how viable do you think Nami still is vs this Annie/Thresh/Leona commonplace

Litodude 01-20-2014 07:41 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Nami is and always will be my favorite support. There's a reason why she's splash art on my stream. In solo Q she is Imo God tier due to her incredible kit. She can duo with ANY ad: after a bubble land... follow up stun (vayne) or follow up nuke/burst (sivir, Graves, varus, cait, ezreal). Any ad that benefits from an MS boost/slow (vayne, draven, ezreal) and for anyone that has low health/base Regen (vayne, ezreal) that cannot normally sustain in Lane.

With that said to win your Lane you need to be able to position yourself well, and know when or when not to bubble. Just like blitz or thresh, she's high in risk/reward. Thankfully because of the heal (which I max out), if you or your ad makes mistakes it's more forgiving.
I usually take armor red (maybe mpen) and a mix of mr/armor/and mp/5 blues/yellows with either armor, ap, or health Quints

Xiz 01-20-2014 08:27 PM

Re: League of Legends [v2]
 
6-0.... holy shit why am i playing with diamond players lol

WolfXhunter 01-20-2014 09:47 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Placed in silver2 and now, Well im back at gold. Wasnt too hard.

Xiz 01-21-2014 02:50 AM

Re: League of Legends [v2]
 
I'm happy

xAlphaWolf 01-21-2014 05:17 AM

Re: League of Legends [v2]
 
anyone tried faker build for leblanc?

Samwais 01-21-2014 11:33 AM

Re: League of Legends [v2]
 


(just as an aside)

clasko1000 01-21-2014 03:49 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Ill be waiting at least another good week for shit to balance out for trolls and feeders that all jumped at the first chance to play S4. Im hoping placement games are going to be decent.

MinaciousGrace 01-21-2014 04:42 PM

Re: League of Legends [v2]
 
free elo formula

ban 3 out of the following: mundo nasus shyvana renekton

play the available one

congrats your game is now 4v5 because the enemy team no longer has a top laner

Coolboyrulez0 01-21-2014 05:02 PM

Re: League of Legends [v2]
 
dont forget olaf (and wukong to some degree)

at least here in euw hes god tier

MinaciousGrace 01-21-2014 05:48 PM

Re: League of Legends [v2]
 
na olaf gets shit on pretty hard by any 1 of those 4

idk about wukong but if theres one on the enemy team you just take exhaust and hes useless

PriestREA 01-21-2014 06:19 PM

Re: League of Legends [v2]
 
http://forums.na.leagueoflegends.com....php?t=3685920

read this and realized how garbage riot's s3/s4 system is. bring back s2 ratings please

NFD 01-21-2014 06:22 PM

Re: League of Legends [v2]
 
did any of you guys see the bronze 5 rage video?

.Gazelle. 01-21-2014 06:37 PM

Re: League of Legends [v2]
 
from my silver experience, wukong is fucking dumb to play against

G.S.M 01-22-2014 01:50 AM

Re: League of Legends [v2]
 
lol got placed into silver 3 just like last season. Decided to do rank after weeks of not playing lol, fed 2-3 games, played pretty well in others....

4/6 (got a bunch of shitty teams)

fine with me since silver is easy mode + 30 LP a game

and 1 year

yeah

ez pz

mode

Litodude 01-22-2014 06:52 PM

Re: League of Legends [v2]
 
temo shits on top jsyk

PriestREA 01-23-2014 12:26 AM

Re: League of Legends [v2]
 


wow

this just in: jesse is a god

hi19hi19 01-23-2014 01:18 AM

Re: League of Legends [v2]
 
peeta pang

Razor 01-23-2014 01:23 AM

Re: League of Legends [v2]
 
yeah, bork is for ******s

BT > PD u can literally 1v5 them

PriestREA 01-23-2014 01:24 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Quote:

Originally Posted by Razor (Post 4064661)
yeah, bork is for ******s

BT > PD u can literally 1v5 them

"you should never be building BOTRK if you're good at the game" - Doublelift

Litodude 01-23-2014 02:20 AM

Re: League of Legends [v2]
 
Shit quote, botrk helps so much in taking down tanks and repositioning. With that said, assuming their entire team bought no health and stacked randuins, BT outshines botrk

Getting a bf sword on your first or second back is still the most cost effective item to get vs anything else

Deidara837 01-23-2014 02:41 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Matchups like these
Rather bad Diamonds and Challenger but it's the opposite in my promos -_-
Don't mind my build they were buying armor and I was bored



MMR/league system busted, even more so since s4

darklordsarumon9 01-23-2014 10:08 PM

Re: League of Legends [v2]
 
Remember at S2 finals when Phreak said someone had "clit runes" haha

lumphoboextreme 01-24-2014 03:51 AM

Re: League of Legends [v2]
 
So apparently this game has changed a ton since I quit lol

ll sephirothll 01-25-2014 01:25 AM

Re: League of Legends [v2]
 
ll sephirothll
league name: Robrawr
30
unranked
top

Litodude 01-25-2014 09:30 PM

Re: League of Legends [v2]
 
http://www.youtube.com/watch?v=Qysd6KhMlxA

THE WORLD CLASS DISRESPEC

lumphoboextreme 01-27-2014 04:18 PM

Re: League of Legends [v2]
 
LOL so I decide to come back and play provisionals hoping to get my plat back since I decayed to gold. Go 8-2 in provisionals, remain gold???? I am assuming my record for the most part in provisionals didn't mean anything and they were going to place me in gold regardless. Oh well gg


All times are GMT -5. The time now is 10:25 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution