Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Brag Board (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=18)
-   -   FFR Scores ~2020 Remix~ (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=151600)

Sanjixcon 04-23-2020 06:49 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
been awhile since i've put new scores in my top 15 :]



some level 100+ improvements



ULTIMEGA 04-27-2020 09:33 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Been after this since day one. Finally got it.


LeftyRighty 04-29-2020 02:21 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
the cycle goes
get busy > don't play for a few months > get back into ffr > slightly derust > totally stop playing because I get busy again
rinse and repeat ENDLESSLY for a relentless cycle.

anyway I'm slowly gonna try to derust again and this felt alright :)


I'm also trying to play on a totally different keyboard than what I used before so that's always fun

ULTIMEGA 04-30-2020 02:31 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Went for a run on this.

Wasn't expecting to AAA the awkward ass trill in the middle. I usually get two goods on that part.

CammyGoesRawr 04-30-2020 09:04 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Ulti, i was about to shit myself if that was normal rate. But still for practicing on 0.7, nice!

---------------------------
finally got thes AAAs!!!!
---------------------------






---------------------------
ummm holy shit?!!!???? nearing my next 7/7 TP get
---------------------------


-----------------------------------------------------
also some holyshits but lost my fc because of it
-----------------------------------------------------




-----------------------------------------------------------------------
improving at H A R D J A W N Z but still got a long ways to go
-----------------------------------------------------------------------





ULTIMEGA 04-30-2020 07:14 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Damn, Cammy. You've been going ape on this game, man.


This one felt pretty good.

Blackskull305 04-30-2020 08:48 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Damn good job everyone; y'all are crushing these scores. Been awhile since I posted so I thought I'd drop this in here:

o.0

ULTIMEGA 04-30-2020 10:34 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Went for SDG. Wasn't expecting to get it that quick. XD

Damn good night tonight.

Blackskull305 05-1-2020 12:16 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Double-posting because what the fuck?


Edit: Coming in hot!


Uhh... wtf?

CammyGoesRawr 05-1-2020 05:24 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
/a/ booflag wtfffffffff

Blackskull305 05-1-2020 09:57 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Welcome to another episode of rip derby with your host, blackskull:

CammyGoesRawr 05-2-2020 01:18 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
i want you to do it with /a/ or WW2 just for how ridiculous that would be lmao

ULTIMEGA 05-2-2020 04:13 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Some rank improvements.










Overall, not a bad session.

EDIT: Holy Hell!

CammyGoesRawr 05-3-2020 11:21 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
I've wanted to SDG this for years, it finally happened.



edit: FINALLYYYYY. get nutted on, trill.


V-Ormix 05-3-2020 01:18 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
blue rose sdg is nuts - p sure you beat my score

ULTIMEGA 05-3-2020 02:36 PM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Solid shit, dude. Blue Rose SDG is not easy.

Edit: WHAT THE FUCK WAS THIS RUN!!?


EDIT 2: Gotcha, bitch!

RadiantVibe 05-5-2020 02:12 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
So pumped about this

https://www.twitch.tv/videos/611720571




V-Ormix 05-5-2020 07:09 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
Thay husigi is out of this world - so... What the fuck

CammyGoesRawr 05-5-2020 09:44 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
gross husigi

Joupawesome 05-5-2020 10:00 AM

Re: FFR Scores ~2020 Remix~
 
oh noes that husigi score


All times are GMT -5. The time now is 05:19 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution