Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   TWG Archives (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=88)
-   -   TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread] (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=149562)

who_cares973 08-19-2018 01:34 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Xiz

the sun fan 08-19-2018 01:38 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by the sun fan (Post 4642792)
yeah I did say that didn't I

it wasn't really meant to be a joke, more like the salvant that fixed the camel's back

If it asking bout this Xiz then I mean, we just pointed out something that convinced me to invite, but I had been considering it given sthtos emotion

the sun fan 08-19-2018 01:40 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by Celirra (Post 4643025)
Btw I came into this phase expecting to say sunfan is clear for now based on voting patterns, but I talked myself out of it because its d0

I did the same bout syhto

the sun fan 08-19-2018 01:45 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
I think I can't believe Cel is a wolf anymore.
Prolly gonna reset every read other than celtown and indtown

the sun fan 08-19-2018 01:46 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
The ind town is also pending

Xiz 08-19-2018 01:50 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by who_cares973 (Post 4643043)
His why did you vote for me at the beginning did you not honk the night kill was weird???

lol i voted your alt not you, joke vote

but i do honk night kills

DaBackpack 08-19-2018 01:53 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by the sun fan (Post 4643042)
Nani the fuck

this was in response to xiz

DaBackpack 08-19-2018 02:04 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
sunfan and xiz are both here

ask that question now

who_cares973 08-19-2018 02:08 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by Xiz (Post 4643050)
lol i voted your alt not you, joke vote

but i do honk night kills

Oj

Xiz 08-19-2018 02:12 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by DaBackpack (Post 4643052)
sunfan and xiz are both here

ask that question now

i did

it deflated

Xiz 08-19-2018 02:12 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by who_cares973 (Post 4643053)
Oj

honk honk orange juice

who_cares973 08-19-2018 02:13 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
YOU MNWO WHAT I MEAN

who_cares973 08-19-2018 02:14 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
[twvg]xic[tvga]

DaBackpack 08-19-2018 02:38 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
wv I think you need to take a nap

who_cares973 08-19-2018 02:59 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by DaBackpack (Post 4643060)
wv I think you need to take a nap

HEY IM AT A MUSIC DEVSJRLA

who_cares973 08-19-2018 02:59 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
I'm waiting for a burrtio

Funnygurl555 08-19-2018 03:04 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
hope the festival's fun w_c

Funnygurl555 08-19-2018 03:07 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by who_cares973 (Post 4643041)
Funny girl can you pls exain whu you did the thing ats sdod

lmfao

at eod i voted for gradiant because i was suspicious of him. perhaps wrongly so, but yeah.

Funnygurl555 08-19-2018 03:08 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by DaBackpack (Post 4643037)
looking at Gradiant's last will and testament

funny > indheart > sunfan

if you mislynch me again dbp i swear

if anything go for the others first

who_cares973 08-19-2018 03:25 AM

Re: TWG CLXXX - OuO what's this? [Game Thread]
 
Quote:

Originally Posted by Funnygurl555 (Post 4643064)
lmfao

at eod i voted for gradiant because i was suspicious of him. perhaps wrongly so, but yeah.

Yeah idk butnkk


All times are GMT -5. The time now is 03:24 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution