Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: EtienneSM
Forum: Simulator Files 06-2-2019, 10:31 AM
Replies: 11
Views: 623
Posted By EtienneSM
Forum: Simulator Files 05-12-2019, 11:58 PM
Replies: 12
Views: 869
Posted By EtienneSM
Re: Kraezymann's Etterna Tutorial and Training Pack

I mean, while pack/file familiarity is a problem regarding the concept of improvement, I feel like the approaches players take to training to begin with are much more crucial, as players don't...
Forum: Chit Chat 03-19-2019, 01:35 AM
Replies: 5
Views: 638
Posted By EtienneSM
Re: Score Progression: Soulless 4

Not gonna lie, it'd be pretty wild to do a collab on a video like that.
Forum: Chit Chat 03-16-2019, 09:21 PM
Replies: 5
Views: 638
Posted By EtienneSM
Score Progression: Soulless 4

I know you guys posted about Soulless 4 in here below so I have another Soulless 4 video for you

Rk_SdVfZH_E

I also posted the video on reddit if you guys want to help me out there too!
...
Forum: Other Music Games 12-2-2018, 09:02 PM
Replies: 36
Views: 1,862
Posted By EtienneSM
Re: Nice score Halogen

pls everyone use your twitch prime on me i can't live off of dominos pizza much longer
Forum: Other Music Games 12-2-2018, 08:58 PM
Replies: 36
Views: 1,862
Posted By EtienneSM
Re: Nice score Halogen

Twitch takes 50% of the revenue anyways sooooo
Forum: Other Music Games 12-2-2018, 08:12 PM
Replies: 36
Views: 1,862
Posted By EtienneSM
Re: Nice score Halogen

I am completely fine with you not being subbed to me.
Forum: Other Music Games 12-2-2018, 07:30 PM
Replies: 36
Views: 1,862
Posted By EtienneSM
Re: Nice score Halogen

I mean, this is kinda entertaining and all, but to save the headache I already have, the less we respond, the better chance Queenashy has of making a more entertaining thread instead of giving actual...
Forum: Other Music Games 12-2-2018, 04:46 PM
Replies: 36
Views: 1,862
Posted By EtienneSM
Re: Nice score Halogen

Can you please make a thread for every score you find impressive


good thanks yo
Forum: Simulator Files 12-2-2018, 04:45 PM
Replies: 8
Views: 837
Posted By EtienneSM
Re: Miracle Streamz [Release]

speak up homie

What do you even mean by this
Forum: Simulator Files 12-2-2018, 01:16 PM
Replies: 8
Views: 837
Posted By EtienneSM
Re: Miracle Streamz [Release]

As much as I love Umbrella, the rest of these stream files seem a bit repetitive and pretty generic overall. It feels as if you're just putting the same patterns into different songs and aren't...
Forum: Chit Chat 12-2-2018, 01:02 PM
Replies: 130
Views: 8,066
Posted By EtienneSM
Re: Why Etterna stands to me as being the bitchiest elitism circle jerk community eve

Some degenerate nerd who's been playing an irrelevant game for 11 years, dw about him.
Forum: Chit Chat 12-1-2018, 08:18 PM
Replies: 130
Views: 8,066
Posted By EtienneSM
Re: Why Etterna stands to me as being the bitchiest elitism circle jerk community eve

Quality is bad on vocaroo but I might upload this to yt lmao

https://vocaroo.com/i/s0Zvh1C7C4t3
Forum: Chit Chat 12-1-2018, 07:46 PM
Replies: 130
Views: 8,066
Posted By EtienneSM
Forum: Chit Chat 12-1-2018, 07:38 PM
Replies: 130
Views: 8,066
Posted By EtienneSM
Forum: Chit Chat 12-1-2018, 07:15 PM
Replies: 130
Views: 8,066
Posted By EtienneSM
Forum: Tournaments 11-19-2018, 10:59 PM
Replies: 1,060
Views: 84,580
Posted By EtienneSM
Forum: FFR General Talk 11-5-2018, 07:06 PM
Replies: 15
Views: 1,126
Posted By EtienneSM
Pausing is Cheating

I figured a lot of old school players and 4k players in general would appreciate this vid a bit.

https://www.reddit.com/r/osugame/comments/9ugys6/pausing_is_cheating/
Forum: Stepmania 09-6-2018, 11:53 AM
Replies: 14
Views: 1,470
Posted By EtienneSM
Hey, guys. WatchMojo here

Thought some of you older school bois would appreciate a video like this


t9CFAMnwkhs
Forum: Simulator Files 08-10-2018, 11:03 PM
Replies: 40
Views: 3,179
Posted By EtienneSM
Re: Lofty Minipack 4 (Paradise Loft) [RELEASE]

Great, now I gotta review this.

Guess I'll have to get the flannel out.
Forum: Chit Chat 07-29-2018, 07:39 PM
Replies: 66
Views: 4,837
Posted By EtienneSM
Forum: FFR General Talk 07-25-2018, 01:10 PM
Replies: 8
Views: 1,094
Posted By EtienneSM
Re: Mashed FCs

Or just ya know
Forum: Brag Board 07-7-2018, 12:04 PM
Replies: 75
Views: 2,567
Posted By EtienneSM
Forum: Brag Board 07-7-2018, 12:01 PM
Replies: 75
Views: 2,567
Posted By EtienneSM
Re: ETIENNESM A SHORT BITCH CHANGE ME MIND Y'ALL

http://puu.sh/ASrRi/482b63b00b.jpg
Forum: Brag Board 07-7-2018, 11:58 AM
Replies: 75
Views: 2,567
Posted By EtienneSM
Re: ETIENNESM A SHORT BITCH CHANGE ME MIND Y'ALL

Lofty studied creative writing but hasn't written a decent post ever wow how is that possible
Forum: Brag Board 07-7-2018, 11:56 AM
Replies: 75
Views: 2,567
Posted By EtienneSM
Re: ETIENNESM A SHORT BITCH CHANGE ME MIND Y'ALL

http://puu.sh/ASrJp/b1eb8fa018.png


Can we give this song an infraction
Forum: Brag Board 07-7-2018, 11:42 AM
Replies: 75
Views: 2,567
Posted By EtienneSM
Re: ETIENNESM A SHORT BITCH CHANGE ME MIND Y'ALL

Posting this in the brag board, because it's the only thing you can brag about

Little bitch
Forum: FFR General Talk 07-7-2018, 11:20 AM
Replies: 67
Views: 6,170
Posted By EtienneSM
Re: Entropy Gain for per-receptor NPS

I read neural networks and FFR


why
Forum: FFR Batch Forum 07-4-2018, 02:08 PM
Replies: 18
Views: 1,402
Posted By EtienneSM
Forum: Other Music Games 07-1-2018, 04:56 PM
Replies: 45
Views: 5,524
Posted By EtienneSM
Re: Etterna vs. OsuMania

I mean

We can sit here and talk about how Etterna is objectively better overall than o!m given I've played both games for years

But who even cares at this point anymore

Just play whatever...
Forum: Health and Fitness 06-16-2018, 09:16 PM
Replies: 28
Views: 3,999
Posted By EtienneSM
Re: The Running Thread

The downhill helps, but even then, the grade-adjusted pace (Effort-based pace) doesn't show that I was going much slower than if it were flat. It definitely helps momentum wise though haha.
Forum: Brag Board 06-16-2018, 09:14 PM
Replies: 35
Views: 2,540
Posted By EtienneSM
Re: finally aaa'd disregard

Wait wtf, you still play Gamma?

I must really not be on here often anymore lmao

Good stuff yo
Forum: Health and Fitness 06-11-2018, 10:33 PM
Replies: 28
Views: 3,999
Posted By EtienneSM
Re: The Running Thread

Ayy, good work bois.

I haven't posted in here in a while but I started my training for XC again last month and I had my first solid long run in a while.

http://puu.sh/ADFzw/703daffc98.png

...
Forum: FFR General Talk 06-11-2018, 10:05 PM
Replies: 36
Views: 3,044
Posted By EtienneSM
Re: Token Whore

damn y'all need to chill lmao
Forum: Brag Board 04-6-2018, 12:27 AM
Replies: 24
Views: 2,018
Posted By EtienneSM
Re: 1/3 bby

It's like you guys aren't even trying

You have FC'd 9.27% of all public songs.
You have AAA'd 7.82% of all public songs.
Forum: Brag Board Archives 02-14-2018, 06:54 PM
Replies: 169
Views: 21,868
Posted By EtienneSM
Re: SM Scores ~2018 Remix~

I'd be surprised if it broke 100 tbh
Forum: Simulator Files 02-12-2018, 06:47 PM
Replies: 35
Views: 3,229
Posted By EtienneSM
Re: Scintill's Minipack 3 Released!

I can't wait to play this.

One of the best stepcharters around
Forum: Other Forum Games 01-31-2018, 10:03 PM
Replies: 349
Views: 36,852
Posted By EtienneSM
Re: Never Have I Ever

Damn, you got me. She was just not a good person lmao

Never have I ever owned a space heater.
Forum: Chit Chat 01-28-2018, 04:50 PM
Replies: 21
Views: 2,740
Posted By EtienneSM
Re: carpal tunnel is real

Pretty sure Kaiten had to quit from carpal tunnel. He was a pretty sick speed player at the time.
Forum: Chit Chat 01-25-2018, 01:40 PM
Replies: 21
Views: 2,740
Posted By EtienneSM
Re: carpal tunnel is real

If you're playing for more than 2 1/2 hours, don't be surprised if you get hand injuries in the future.

There's just no point in playing longer than that lmao
Forum: Simulator Files 01-17-2018, 07:05 PM
Replies: 28
Views: 3,705
Posted By EtienneSM
Re: Nightcore Streamables (Hybrid Pack) [RELEASED]

I'm confused how this is an index pack when there's nothing harder than a 21 in here.
Forum: Simulator Files 11-5-2017, 11:24 PM
Replies: 34
Views: 3,328
Posted By EtienneSM
Re: STEPMANIA PAsTrY HERO[RELEASED]

wow who releases a pack on a sunday night

people are trying to sleep you know

now they're gonna be sleeping on this pack smdh
Forum: FFR General Talk 10-12-2017, 12:33 PM
Replies: 21
Views: 2,524
Posted By EtienneSM
Re: 13 tomorrow

dw I've had my ddrkid account since I was 9 you're good my dude
Forum: FFR General Talk 10-9-2017, 02:25 PM
Replies: 5
Views: 687
Posted By EtienneSM
Ayy, watch out fellas

Some weirdo got into my account and changed my bio/picture so you guys should probably change your passwords for other accs on websites because he might have em'.
Forum: Simulator Files 09-30-2017, 06:49 PM
Replies: 15
Views: 1,794
Posted By EtienneSM
Re: Lemon's Panty Shots 3 - Released!

Siiiiick

Your stamina technical charts are the shit
Forum: Brag Board 08-24-2017, 04:49 PM
Replies: 9
Views: 1,648
Posted By EtienneSM
Forum: Brag Board Archives 08-19-2017, 01:27 PM
Replies: 448
Views: 72,472
Posted By EtienneSM
Forum: Brag Board 08-5-2017, 03:06 PM
Replies: 21
Views: 3,379
Posted By EtienneSM
Re: I'm back

What the fuck



Welp
Forum: Simulator Files 06-23-2017, 02:13 PM
Replies: 4
Views: 1,170
Posted By EtienneSM
Forum: Brag Board 05-25-2017, 02:33 PM
Replies: 21
Views: 3,379
Posted By EtienneSM
I'm back

Finally active again now that I'm home and now I have internet too lol. Got a lot of sick scores/goals out of the way in a matter of three sessions and even had my best session yet.


But first,...
Showing results 1 to 50 of 1000

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:51 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution