Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Kanzas
Forum: Tournaments 12-4-2016, 03:15 PM
Replies: 652
Views: 55,030
Posted By Kanzas
Re: Kawaii025's Tournament of Randomness

Donated 192k credits. Enjoy!
Forum: Brag Board 12-3-2016, 11:20 PM
Replies: 382
Views: 129,033
Posted By Kanzas
Re: Skill Token Unlock Thread

I should have Scarhand [Standard] since I have an AAA on Fill Me Up With Snacky Happiness and also Fei Longer (61). Or, do I need to AAA another 60 since I got that AAA before the difficulty change?
Forum: Chit Chat 07-13-2016, 05:58 PM
Replies: 367
Views: 27,879
Posted By Kanzas
Re: Pokemon Go!

Good to see more Team Instinct ppl

#ZapBros
Forum: Chit Chat 07-11-2016, 10:51 AM
Replies: 367
Views: 27,879
Posted By Kanzas
Re: Pokemon Go!

~70% of Cham-bana, IL lol

Team Yellow FTW!


I've got some nice catches now, Jynx, Hypno, Weezing, Poliwrath, Pidgeot and Kangaskhan
Forum: Chit Chat 07-9-2016, 02:46 PM
Replies: 367
Views: 27,879
Posted By Kanzas
Re: Pokemon Go!

Yeah, magikarp is a bitch to evolve XD

I hatched a 2km egg for a geodude, and have 6 more eggs, 2 of them being 5km

today i caught:

Pidgeotto
Slowpoke
Ghastly
Forum: Chit Chat 07-8-2016, 08:16 PM
Replies: 367
Views: 27,879
Posted By Kanzas
Re: Pokemon Go!

Well, i just got this 2 days ago, and havent gotten to do much but have some pretty cool catches so far!

- Squirtle, it was on my counter by the coffee pot.
- Koffing, found it today right as I...
Forum: Video Games 07-8-2016, 02:04 PM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

Cata was bad, i agree. That's when I sold my account, and i terribly regret it now, because I had like 99% of everything possible up to Wrath, and end game Cata. Now I have nothing... And it sucks,...
Forum: Video Games 07-8-2016, 11:16 AM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

I'll have to agree with you though.

I do want that damn Moose Mount, but I don't wanna pay for a carry, and don't really feel like it anyways.

I've got a lvl 70 Rogue, and a few pre-20 toons I...
Forum: Video Games 07-7-2016, 01:32 PM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

I'm basically rerolling... I have a few lvl 100s, but therer is no way Im going to be able to get a heroic Arch kill before Legion, so no moose for me D: Such sad.

Unless you have an Ally toon...
Forum: FFR General Talk 07-7-2016, 02:04 AM
Replies: 4
Views: 664
Posted By Kanzas
Re: FFR Teeshirt Requests

This should really be done by the FFR Staff, so that all proceeds go to Prizes for events. That's all i will say about that.
Forum: Video Games 07-6-2016, 12:05 AM
Replies: 138
Views: 10,592
Posted By Kanzas
Forum: Video Games 07-5-2016, 02:19 AM
Replies: 138
Views: 10,592
Posted By Kanzas
Re: Fiffer Island - Let's Play Tomodachi Life!

i shit you not i did take a nap at a park like 2 weeks ago
Forum: Video Games 07-4-2016, 07:06 PM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

Get em to 100, son. And then 110 very shortly!
Forum: Video Games 07-4-2016, 07:05 PM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

The guild is "New", meaning a lot of old raiders like myself, that are getting back into the game. Currently there are 37 members, I'm sure a few are alts of the GM/ Co-GM. I do imagine when we get...
Forum: Video Games 07-4-2016, 11:58 AM
Replies: 3,457
Views: 242,499
Posted By Kanzas
Re: World of Warcraft

Hey everyone! I just got back into this after a year long hiatus, so I'm re-rolling and starting fresh! If you want to party up on [Area 52] and be a Horde ba-dass, or I can roll an alliance too, no...
Forum: Video Games 07-2-2016, 11:04 PM
Replies: 138
Views: 10,592
Posted By Kanzas
Forum: Brag Board 06-29-2016, 11:52 AM
Replies: 1,730
Views: 194,476
Posted By Kanzas
Re: EMG Rivalry [D4/D5/D6]

With my work schedule, I can play Saturdays any time. other than that, I'm at work from 2pm sever until 12:30 am server lol
Forum: Technology 06-29-2016, 11:49 AM
Replies: 16
Views: 2,347
Posted By Kanzas
Re: New Build, halp!

I don't like Razer lol Plus I got my k120 n_n

And yeah, I'll def need 16 over 8gb, just in case lol
Forum: Art and Graphics 06-29-2016, 02:25 AM
Replies: 29
Views: 3,337
Posted By Kanzas
Re: Rushy's 11th OT "Draw the songs in MSPaint" Thread

lol dumb

http://i.imgur.com/c1ThVD0.png
Forum: Technology 06-29-2016, 02:12 AM
Replies: 16
Views: 2,347
Posted By Kanzas
Re: New Build, halp!

Awesome, thank you everyone for all your input! ^_^

When I figure out what I'm building, I'll probably ask for your opinion on the specs when I get there.
Forum: Technology 06-28-2016, 12:46 PM
Replies: 16
Views: 2,347
Posted By Kanzas
Question New Build, halp!

hey everyone, just thought I'd stop in here and ask you all a question(s)!

Basically, I need a new computer. I am using a laptop, and it's getting shitty.

So, my question is this... If you've...
Forum: Brag Board 06-26-2016, 09:44 PM
Replies: 1,730
Views: 194,476
Posted By Kanzas
Re: EMG Rivalry [D4/D5/D6]

Update

http://i.imgur.com/gtXu3au.png
Forum: Brag Board 06-26-2016, 07:49 PM
Replies: 1,730
Views: 194,476
Posted By Kanzas
Re: EMG Rivalry [D4/D5/D6]

I think this is great, gg Deidara-Senpaiiiiiiiiiiiiii

btw, 16-1-2-2 ;)
Forum: FFR Events 06-26-2016, 07:29 PM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament - Round 1

EEEEEK! I finally found the offset I need for RsBs! About time, cause I was getting close to pee water. Now i just gotta fix the ending, cause trills are trilly trolls, then ill be good
Forum: FFR Events 06-26-2016, 01:33 PM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament - Round 1

I will have a great time trying to get used to this k120, im used to playing on my laptops flat-ass kb... bjqeiwufq
Forum: FFR Events 06-26-2016, 12:09 AM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament - Round 1

You'd have to play like, what, 370~ times per hour?
That's absurd


Do it


Edit: Got a new USB Logitech k120 kb, so let's see how this works out!
Forum: FFR Events 06-25-2016, 07:44 PM
Replies: 261
Views: 33,479
Posted By Kanzas
Forum: FFR Events 06-25-2016, 07:40 PM
Replies: 261
Views: 33,479
Posted By Kanzas
Re: 11th Official FFR Tournament - Predictions Thread

I've heard that lol Top 8 would be nice, but I don't need VRofl, and if I did get top8.... I'd have a heart attack, so lose-lose?
Forum: FFR Events 06-25-2016, 06:46 PM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament - Round 1

When I was playing Rs,Bs I started out around 30g, then went to about 26...

Then 40 plus all day.

As of now, Im getting low 20s, pushing teens if i can fix my accuracy
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 06:11 PM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

I'm on that boat.

tfw when you fc, to find out on the results page you got 50g Q_Q

then get misses, and all that shit but only 21 goods, and a better score haha
Forum: FFR Events 06-25-2016, 05:10 PM
Replies: 261
Views: 33,479
Posted By Kanzas
Re: 11th Official FFR Tournament - Predictions Thread

I mean, sure. That's pretty cool I was on there, but damn are you so wrong. I will try my best though, can't the thong down!

As long as I can get past round 1, and there are less JS files later...
Forum: FFR General Talk 06-25-2016, 03:48 PM
Replies: 94
Views: 10,243
Posted By Kanzas
Re: Team BDSM

Fantastic! Will add when I get off mobile! Top notch work!
Forum: FFR Events 06-25-2016, 01:35 PM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament

If it wasn't for the trilly ass ending, i could def get a score with a teens amount of good. lol so hard, much troll
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 05:55 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Then remove yourself. You don't need someone to officially remove you from the dashboard. If you like the file, play it without worrying about the tournament. If you are about the tournament then...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 05:23 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

But, what if you hate D4s next round file, and like D3s better? And the next round will be harder, regardless. Would you rather have a D4 Badge on your profile, although you are less ready for it,...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 04:48 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

There is a really easy solution here... Sand bag the fuck out of everything until next year, and win that shit.
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 04:35 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Mind blocking? Try again tomorrow. I mean, shit... The rounds do last a week. There is plenty of time for improvement.
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 04:31 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Out of curiosity, how many times have you actually tried your D3 file?
Forum: FFR Events 06-25-2016, 04:10 AM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament

Well, buddy, then you are in the wrong frat u_u
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 03:52 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Omygeezus, I use this everyday at work when i'm working with new hires. SRSLY, marry me now, on the internet. because its internet and you can do everything there. XDXDXDXDXD


Getting off toppic...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 03:39 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Talking Re: Official Tournament Round 1 Files

Marry Me

but seriously, Follow You is so much easier that RS,BS... I have timing issues so I get a lot of goods from that, but the patterns are much more simple. The triples are a wee bit...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 03:29 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

You realize if you practice your D3 file, by using a lower rates on problem areas, figurin out the timing of notes that have odd speeds and stuff like that, you'll end up farther in the rounds than...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 03:21 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Forum: FFR Events 06-25-2016, 03:12 AM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament

(as we say where I work on a Friday/saturday shift)

It's FRATURDAY!
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 03:06 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

This. 6 AAAs already, and D1 has the only other AAA so far. Intense tournament.
Forum: FFR Events 06-25-2016, 02:58 AM
Replies: 2,933
Views: 220,614
Posted By Kanzas
Re: 11th Official Tournament

If anyone finds it easier than the D2 song, theys on the drugs. There is a clear difference in difficulty lol
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 02:50 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Well there, they say it better lol

The file gives me 15-25 goods, on the trills section to the end alone. And just because OHTs are harder for you than THTs, doesn't mean much.
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 02:44 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Jump/hand stream pattern/ transitions

Trills.

Nuff said.
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 02:35 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

Pink Cloud - Fun, I enjoyed a lot. 10/10 would play again, but AAAd, so doubtful haha

Insignia - THIS is the kinda file I enjoy to play, this music is wonderful. Great file, and enough to make me...
Forum: Songs of the Week 06-25-2016, 02:24 AM
Replies: 194
Views: 10,692
Posted By Kanzas
Re: Official Tournament Round 1 Files

61/62 sounds and feels about right for RS,BS... trills are fast, for me at least, the transitions are kinda weird, or could be that I sucks the D at jump/hands in this kinda pattern.

Fun file, I...
Showing results 1 to 50 of 1000

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:53 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution