Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: SK8R43
Forum: Tournaments Yesterday, 04:02 PM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Ah okay. Id still say theyre D5 though. One almost 85 doesnt really mean much in terms of skill seeing as people have strengths and weaknesses. Pretty sure theres some D6 players with D7 scores yet...
Forum: Songs of the Week Yesterday, 03:53 PM
Replies: 23
Views: 641
Posted By SK8R43
Re: Official Tournament Round 2 Songs

Really? Id think they would be pretty good at jumpstream, slow minijacks and a couple semi-easy bursts that are short.
Forum: Songs of the Week Yesterday, 01:35 PM
Replies: 23
Views: 641
Posted By SK8R43
Re: Official Tournament Round 2 Songs

Just played the D4 file, really good file but think it may be too easy for D4 haha


Edit: Really cool song, i like it. ...
Forum: Tournaments Yesterday, 11:46 AM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Not sure where you're looking but 6g on an 85 is nowhere near an almost AAA. They're clearly d5 being level 80. That's like saying I almost aaad Pandora from a lucky 2-1-1-1 score which is nowhere...
Forum: Bug Reports and Suggestions 08-15-2019, 01:55 PM
Replies: 2,619
Sticky: FFR Suggestions
Views: 295,170
Posted By SK8R43
Re: FFR Suggestions

hard mode = Rates....
Forum: Brag Board 08-14-2019, 09:08 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

How the fuck do you guys do this LOLOL
395139
Forum: Brag Board 08-14-2019, 06:26 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Whats considered a "d7 score" ? Because your top 4 are defo D7 scores and a few others in your top 15 you shouldnt be getting in D6. Is a "d7 score" just 95%+?
Forum: Tournaments 08-13-2019, 04:22 PM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

LOL i think D5 song is way too easy for them. More aaas than every other division combined. You monsters!


Also, second one looks sick yo.
Forum: Brag Board 08-13-2019, 04:44 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Forum: Songs of the Week 08-12-2019, 12:58 PM
Replies: 66
Views: 2,433
Posted By SK8R43
Re: Official Tournament Round 1 Songs

Eh, i'm garbage at this game. Sightread.
394976


Bullshit av at the very end lmao
394978
Forum: Brag Board 08-12-2019, 11:44 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Thank fucking god, warmup first go AAA., never playing this file again. BYE FELICIA

394965



EDIT: Dammit, i was doing so good too....
394972
Forum: Tournaments 08-11-2019, 12:14 PM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Id say more like high D7.
Forum: Tournaments 08-10-2019, 06:01 AM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

You're in DIVISION 7, not level 7.
Forum: Tournaments 08-9-2019, 05:11 PM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

OWA needs to be moved to D8 :P
17g on DP is unbelivable...
Forum: FFR General Talk 08-9-2019, 04:38 PM
Replies: 53
Views: 1,836
Posted By SK8R43
Re: R^3 OT Edition Release

I was going to try something like this but it randomly worked the third time i tried it. Not sure if the devs fixed it or if my comp just decided to cooporate lol
Forum: Brag Board 08-9-2019, 07:36 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Not ready for D6, level 92...how do you think I feel and why I decided to not join this time lmao

Sick AAA though!!
Forum: Chit Chat 08-8-2019, 08:26 AM
Replies: 12
Views: 360
Posted By SK8R43
Re: Shitposting Thread

Angel soft for price and quality. Most everything else is way too expensive and not much better.... Literally can get 6 rolls for like $3.50 haha
Forum: Bug Reports and Suggestions 08-8-2019, 08:17 AM
Replies: 1,158
Views: 325,052
Posted By SK8R43
Re: Bugs that don't deserve their own thread

Yeah but a rate plays the whole song, iso doesnt
Forum: FFR General Talk 08-8-2019, 07:01 AM
Replies: 53
Views: 1,836
Posted By SK8R43
Re: R^3 OT Edition Release

holy shit, low key 250 framerate actually works. Tried it on my desktop and so far no issues. I had 5g until the long OHT on FotBB and ive never done that before lmao


EDIT: Btw, this is with the...
Forum: FFR General Talk 08-7-2019, 10:14 AM
Replies: 53
Views: 1,836
Posted By SK8R43
Re: R^3 OT Edition Release

Got it to work...kinda. It lags like a motherfucker. Unless 55 framerate wont work on it, but i also tried 60, and 59 and still lags. Way worse than regular air :(
Forum: FFR General Talk 08-7-2019, 05:27 AM
Replies: 53
Views: 1,836
Posted By SK8R43
Re: R^3 OT Edition Release

Disable my only antivirus protection? haha
Forum: FFR General Talk 08-7-2019, 04:41 AM
Replies: 53
Views: 1,836
Posted By SK8R43
Re: R^3 OT Edition Release

Avast wont let me use the engine lol. says its harmful and being looked at....
Forum: Brag Board 08-5-2019, 12:13 PM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Wut.

Sightread....literally.
http://www.flashflashrevolution.com/images/uploads/SK8R431565025187R^3Remake5402510801000.png
Forum: FFR Events 08-5-2019, 07:20 AM
Replies: 146
Poll: D8 Deb8
Views: 3,062
Posted By SK8R43
Re: D8 Deb8

I agree, that's a really neat idea and I think it would work out fine for the most part.
Forum: FFR Events 08-4-2019, 12:25 PM
Replies: 146
Poll: D8 Deb8
Views: 3,062
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

This still makes no sense. Ive been level 87 for like 5 years now and never get physically any better. How is it any different than a D7 player not getting any better?

I just think its pretty...
Forum: FFR Events 08-4-2019, 11:10 AM
Replies: 146
Poll: D8 Deb8
Views: 3,062
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

So basically what you guys are saying is each division should have players around the same skill? Just because low D7 can't compete with high D7 doesn't mean anything more than every other division....
Forum: FFR Events 08-4-2019, 05:59 AM
Replies: 146
Poll: D8 Deb8
Views: 3,062
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Lol at there being a D8. I'd say it's fine if there was at least 15 people that belonged there, but there isn't. I'd say D8 should be level 102+....

Seriously though, there's really not that many...
Forum: FFR Events 08-4-2019, 02:54 AM
Replies: 146
Poll: D8 Deb8
Views: 3,062
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

D8 shouldnt be a thing just because one person surpasses the rest of US by far.... Ya'll lucky there isn't 5 divisions still haha.
Forum: FFR Batch Forum 08-1-2019, 04:42 PM
Replies: 230
Views: 27,953
Posted By SK8R43
Re: Official Tournament Special Batch

Nah, youre fine. Your top 10 scores is STACKED lol
Forum: Bug Reports and Suggestions 07-31-2019, 04:33 AM
Replies: 1,158
Views: 325,052
Posted By SK8R43
Re: Bugs that don't deserve their own thread

you could iso the hardest part of a song and just farm for gt and credits?
Forum: Chit Chat 07-30-2019, 02:48 PM
Replies: 16
Views: 812
Posted By SK8R43
Re: toy story 4

Previews for this movie look horrific lol. I liked toy story 1 and 2....but 3 was dumb. 4 looks even worse.
Forum: Brag Board 07-30-2019, 12:08 PM
Replies: 1
Views: 278
Posted By SK8R43
Re: MY BEST FC ON THIS GAME

Nice Fc, i got this score when it first came out and havent bothered trying to beat it since.
386543
Forum: Tournaments 07-30-2019, 11:52 AM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Was just thinking about joining, i think ill pass now though lmfao
Forum: Tournaments 07-29-2019, 08:03 AM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

It's okay. I'm competing against d6ers who are near aaaing 95s lol.
Usually out round 3, never got even top 30 lmao
Even when I was in D5 I was at the bottom. Ha
Forum: Brag Board 07-28-2019, 12:43 PM
Replies: 31
Views: 1,253
Posted By SK8R43
Re: ODD-22 IS DEAD

TBR is fucking impossible haha. It would be like aaaing Death Piano XD


Nice ODD aaa though, shits insane
Forum: Tournaments 07-27-2019, 02:11 PM
Replies: 480
[In Progress] 12th Official Tournament
Views: 22,614
Posted By SK8R43
Re: 12th Official Tournament

Can i ghost D5 and not be eligible for prizes? I dont really need credits or tokens and wouldnt get even top 30 in D6 anyways. I cant really play to my full potential anymore but still want to...
Forum: Tournaments 07-27-2019, 07:12 AM
Replies: 39
Views: 1,212
Posted By SK8R43
Re: FG's FFR Tournament Thing Please Play

I'll ghost D5. Don't need prizes
Not good enough to play in D6 competitively anymore and can't play too often to keep my skill up
Forum: FFR General Talk 07-25-2019, 04:38 AM
Replies: 35
Views: 1,047
Posted By SK8R43
Re: What speed do you play in and why?

Back in the day there was no scroll speed, you had to get used to it or not play ;)
Screencutting makes it wayyyyyyyyy more tolerable though.
Forum: FFR General Talk 07-24-2019, 07:44 PM
Replies: 35
Views: 1,047
Posted By SK8R43
Re: What speed do you play in and why?

2.65 i believe. i played a bit faster on legacy engine but its impossible on AIR haha

But yeah, what OWA said. speed doesnt matter, just find a comfortable speed and get used to it. Haku and...
Forum: FFR General Talk 07-22-2019, 08:22 AM
Replies: 99
Views: 3,446
Posted By SK8R43
Forum: FFR General Talk 07-22-2019, 08:09 AM
Replies: 99
Views: 3,446
Posted By SK8R43
Re: FFR Hacked again... Yes again... 2019

When you're on ffr, it literally says "not secure" on the upper left hand side of the screen. Underneath the URL bar
Forum: FFR General Talk 07-22-2019, 06:22 AM
Replies: 99
Views: 3,446
Posted By SK8R43
Re: FFR Hacked again... Yes again... 2019

Who cares. Don't put valuable info on a non secure site....everyone knows fiffer isn't secure lol

Didn't get an email but also don't have any relevant info on here lol. So you know my password?...
Forum: Chit Chat 07-16-2019, 04:12 PM
Replies: 29
Views: 860
Posted By SK8R43
Re: Sleeping Position?

On my back. All other positions are bad for your body lol
Forum: Brag Board 07-14-2019, 04:21 PM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Holy shit Ulti destroying this game!!!!
Forum: Contested Chart Difficulties 07-12-2019, 10:15 AM
Replies: 7
Views: 469
Posted By SK8R43
Re: Can Can (Piano Version) [54 or 56]

Looks like it has already been raised but i totally agree. I remember that file being a complete bitch to AAA back then. I felt like i had to get lucky to nail everything in it or i would dump 3-5...
Forum: Brag Board 07-8-2019, 05:48 PM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

LOL why did i play this as a warmup?? like 95% of this score is cuz im bad at playing cold XD
http://www.flashflashrevolution.com/images/uploads/SK8R431562626038R^3BlueRose18046036069162.png

...
Forum: Chit Chat 07-7-2019, 12:45 PM
Replies: 4
hi
Views: 337
Posted By SK8R43
Re: hi

Whats down?
Forum: Other Forum Games 07-4-2019, 09:33 PM
Replies: 2,127
Views: 61,156
Posted By SK8R43
Forum: Brag Board 07-3-2019, 01:27 AM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Dangggg blackskull. Probably the best score I'm getting. File is so hard for me to read, let alone hit all those Jack's/hands.


Edit: Posting because this improvement is fuccing incredible. Like...
Forum: Brag Board 07-2-2019, 04:09 PM
Replies: 488
Views: 42,836
Posted By SK8R43
Re: FFR Scores ~2019 Remix~

Posting bc these goods were pretty lol but i feel like this is a decent score?


http://www.flashflashrevolution.com/images/uploads/SK8R431562101768R^3outerwall466759323000.png


What even is...
Showing results 1 to 50 of 1000

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:50 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution