Go Back   Flash Flash Revolution: Community Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 342
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: SimpsonFreak345
Forum: Chit Chat 02-23-2008, 12:12 PM
Replies: 22
Views: 854
Posted By SimpsonFreak345
Forum: Chit Chat 08-31-2007, 04:51 PM
Replies: 35
Views: 1,619
Posted By SimpsonFreak345
Re: Stop The Pop Upsssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i have popups too.
they're annoying, but meh, i deal.
Forum: FFR Events 08-29-2007, 04:47 PM
Replies: 1,399
Views: 53,297
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR 3rd Official Tournament! - Signups NOW until Sept 2nd @ 11:59pm EST

there are so many people.
but i'll give it a try.
in.
Forum: FFR General Talk 08-15-2007, 01:21 AM
Replies: 70
Views: 3,165
Posted By SimpsonFreak345
Re: The Skill Token that pisses Me off...

lol melonman.
got it my first try. complete luck, seriously. i dont think i could ever do that again.
i'm surprised at myself..
Forum: FFR General Talk 08-13-2007, 05:41 PM
Replies: 53
Views: 2,341
Posted By SimpsonFreak345
Re: I Can't Get Any AAA's

my first AAA was dance 2 this.
i freaked out when i got it. oh man.
after that i got about 10 more.
after your first it gets easier and easier.
Forum: Introductions 08-9-2007, 01:09 PM
Replies: 4
Views: 462
Posted By SimpsonFreak345
Re: this is messed

cuz theres new songs.
play those too.
Forum: Brag Board 08-8-2007, 05:31 PM
Replies: 18
Views: 1,474
Posted By SimpsonFreak345
Re: MrRubix discussion thread

fooled me too.
dang.
nice vid though.
Forum: Introductions 08-7-2007, 01:58 PM
Replies: 38
Views: 2,173
Posted By SimpsonFreak345
Re: What is the easiest way to get UNknown Girl?

brain of the moon
rock page 2
Forum: Brag Board 08-7-2007, 12:57 AM
Replies: 11
Views: 876
Posted By SimpsonFreak345
Re: Vertex beta scores

whoa, who are you?
good job, go for the AAA.
otaku oni is calling your name
Forum: FFR General Talk 08-7-2007, 12:31 AM
Replies: 27
Views: 1,742
Posted By SimpsonFreak345
Re: Why was Chrono Trigger Removed from FFR

ah, great idea.
full of win and awesome.
agreed.
Forum: FFR General Talk 08-7-2007, 12:30 AM
Replies: 2
Views: 483
Posted By SimpsonFreak345
Re: I AAA'd Spontanious Hydroxide but no Skill token...

it didnt record.
that really sucks but you just have to do it again, unless you PM a mod and they decide to give it to you.

try it, see what happens.
Forum: FFR General Talk 08-6-2007, 10:42 PM
Replies: 27
Views: 1,365
Posted By SimpsonFreak345
Re: OMFG

haha i laughed at the very exact final score.
purty cool i guess..

otherwise, evo is easier.
Forum: FFR General Talk 08-6-2007, 10:15 PM
Replies: 27
Views: 1,742
Posted By SimpsonFreak345
Re: Why was Chrono Trigger Removed from FFR

i thought it all started from MrRubix's score of 0-0-8-0 on it.
guess i was wrong.
Forum: Brag Board 08-6-2007, 02:17 AM
Replies: 27
Views: 1,194
Posted By SimpsonFreak345
Forum: Brag Board 08-6-2007, 02:15 AM
Replies: 23
Views: 1,283
Posted By SimpsonFreak345
Re: Threadworthy? I think so.

i crapped my pants when i full combo'd this song
that was so long ago, back when i was one handed.
wow, i've gotten kinda better. haha.

good job anyway.
you'll improve and be amazing.
Forum: FFR General Talk 08-5-2007, 10:40 PM
Replies: 13
Views: 703
Posted By SimpsonFreak345
Re: Wow.

i dont think its much of a big deal.
they just feel that their input is important to all those different threads maybe
i dont know.
its not a big problem to me..
Forum: FFR General Talk 08-5-2007, 10:34 PM
Replies: 34
Views: 1,821
Posted By SimpsonFreak345
Re: SOTW#1 - Szamar Madar

wow harsh, but kinda agree. its a great song, i love it
Forum: FFR General Talk 08-5-2007, 04:12 PM
Replies: 3
Views: 642
Posted By SimpsonFreak345
Re: Demon Fire Piano scoRE!

s/he wants to know if the sheet music for piano etude is available

i have no idea.
Forum: FFR General Talk 08-3-2007, 11:00 PM
Replies: 221
Views: 8,604
Posted By SimpsonFreak345
Re: Weird Habits While Playing FFR

i bite my tongue, people laugh at me.
also i hold my breath when something epic is about to happen
and when i fail, i breathe in so quickly i scare people hahaha.

i almost got battle ax. i was...
Forum: Chit Chat 08-3-2007, 10:45 PM
Replies: 16
Views: 739
Posted By SimpsonFreak345
Re: Woah...

ROCKY HORROR! yay
i go to midnight showings of that movie and participate
it kicks ass

but yeah, thats happened to me before and its really weird.
Forum: Brag Board 08-3-2007, 04:10 PM
Replies: 9
Views: 871
Posted By SimpsonFreak345
Re: August 3 = 1000 day!

haha yay for 1000's
both purty awesome achievements.
good job
Forum: Films and Television 08-3-2007, 04:02 PM
Replies: 28
Views: 1,630
Posted By SimpsonFreak345
Re: Song Identity Help Thread

qft.
told ya =]
but that site's purty rockin.
Forum: Films and Television 08-3-2007, 03:58 PM
Replies: 28
Views: 1,630
Posted By SimpsonFreak345
Re: Song Identity Help Thread

works for me everytime.
cuz when i hear a song on the radio and i think "thats a cool song.." i look at the time and radio station and i find it.

yeah.
Forum: Films and Television 08-3-2007, 03:50 PM
Replies: 28
Views: 1,630
Posted By SimpsonFreak345
Re: Song Identity Help Thread

i dont think this will work.
and if this ever happens to someone, check out yes.com
it works. k.
Forum: FFR General Talk 08-3-2007, 02:42 PM
Replies: 360
Views: 24,812
Posted By SimpsonFreak345
Re: SotW: TGWP, ALL PARTS!

nice bump.
i saw this and i was like "no way they combined it all into one song!" then i saw the first post and it was from sometime last year.
/sigh.
Forum: Tournaments 08-3-2007, 02:02 PM
Replies: 788
Views: 40,530
Posted By SimpsonFreak345
Re: DS: FFR Tournament

cant even get close to 1000 combo
no point in even trying/whoring.
knew it would happen anyway
heeelloooo losers bracket =]
Forum: Brag Board Archives 08-3-2007, 12:17 PM
Replies: 60,960
Views: 2,462,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR Scores

congrats =]
i whored the hell outta that song to get that token haha.
Forum: Brag Board Archives 08-3-2007, 01:08 AM
Replies: 60,960
Views: 2,462,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR Scores

haha if i had an AAA all to myself i would feel the same way.
but that wont happen. sad.
Forum: Tournaments 08-2-2007, 05:55 PM
Replies: 788
Views: 40,530
Posted By SimpsonFreak345
Re: DS: FFR Tournament

ugh. i'm done.
cant full combo VB.
i can whore as much as i want, its not happening.
to the losers bracket, whoopie..
i'm out. haha.
Forum: FFR General Talk 08-2-2007, 02:11 PM
Replies: 51
Views: 1,780
Posted By SimpsonFreak345
Re: Exciting Hyper Highspeed Stars

haha i caught the shirt-take-off too.
i laughed at that, only that
it was completely random.
this video though = fail.
Forum: FFR General Talk 08-2-2007, 03:04 AM
Replies: 30
Views: 3,947
Posted By SimpsonFreak345
Re: OK ~Absolute Zero~ token is pissing me off

autofail 5 miss, hit one of the first two arrows hahah.
you're welcome

edit:
whoa ninja'd. didnt expect to be.
Forum: Brag Board 08-1-2007, 11:43 PM
Replies: 37
Views: 1,737
Posted By SimpsonFreak345
Re: Kakke Ecko

ugh. i see it.
i see it, then i click it, and it takes me to a different site.
i wish i could be more specific, but i might be giving it away.
/sigh
Forum: Brag Board 08-1-2007, 10:00 PM
Replies: 37
Views: 1,737
Posted By SimpsonFreak345
Re: Kakke Ecko

i wanna play. haha.
i thought i had it but nope, i was wrong.
gonna keep searching.
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 09:54 PM
Replies: 222
Views: 7,704
Posted By SimpsonFreak345
Re: Official Rubix Discussion Thread

sorry for the one word comment.
i just believe him cuz he made that video, and he made sure he showed everything and it looked perfectly legit.

thats my opinion
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 09:49 PM
Replies: 222
Views: 7,704
Posted By SimpsonFreak345
Forum: Chit Chat 08-1-2007, 08:50 PM
Replies: 250
Views: 12,231
Posted By SimpsonFreak345
Re: Spontaneous Contest #345.23-2

oni-paranoia's pic is made of major win.
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 04:53 PM
Replies: 32
Views: 1,626
Posted By SimpsonFreak345
Re: What are the lyrics to ESC?

ugh esc. dammit i hate that song.
i'm so pissed at my 1-0-0-1 score still, and not getting the token from it.
wow. i dont want to play that song again.

but yeah. i always heard "the world was...
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 04:51 PM
Replies: 33
Views: 1,620
Posted By SimpsonFreak345
Re: 1000000 Secret Songs?

thats a skill token song..?
anyway, i'm at around 72K. almost 4 bil. yeah.
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 02:40 PM
Replies: 51
Views: 2,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: You asked for it...Strangeprogram Sing-Along

haha i laughed.
i thought it was kinda funny.
you should do like everything, the whole thing.
yeah.
Forum: Other Forum Games 08-1-2007, 02:55 AM
Replies: 4,812
Views: 229,517
Posted By SimpsonFreak345
Re: Story Three Words Each

extremely dangerous. so
Forum: Other Forum Games 08-1-2007, 02:54 AM
Replies: 7,336
Views: 447,108
Posted By SimpsonFreak345
Re: What's on your CTRL+V?

Average: 384.66420664207

lol average rank..
Forum: Tournaments 08-1-2007, 02:00 AM
Replies: 619
Views: 24,045
Posted By SimpsonFreak345
Re: Unofficial Tourney of PA

in.
lake preferably. i want to try for a subscription =]
Forum: FFR General Talk 08-1-2007, 01:16 AM
Replies: 81
Views: 2,911
Posted By SimpsonFreak345
Re: Whats the most credirs anyone has gotten on one song?

40 credits on pretty much every song in dance 2. haha.
among other genres too.
40 credits on a massive amount of songs.

oh, postcount +1.
this post didnt matter, but it seemed like everyone...
Forum: Brag Board Archives 07-31-2007, 03:54 PM
Replies: 60,960
Views: 2,462,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR Scores

oooh, AAA'd first try. =]
http://i10.tinypic.com/4r0xqpz.jpg

haha another AAA.
http://i16.tinypic.com/6bxz5zq.jpg
first try again.
Forum: Brag Board Archives 07-31-2007, 01:37 PM
Replies: 60,960
Views: 2,462,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR Scores

brb suicide.
http://i11.tinypic.com/62d97xi.jpg
i guess i dont get the skill token either. i thought a boo was less than 1 good so i'd be good but nope.
fyi i got the boo after the last note. so...
Forum: FFR General Talk 07-31-2007, 01:56 AM
Replies: 21
Views: 1,617
Posted By SimpsonFreak345
Re: This token is ****ing nerve wrecking.

lol, i seriously didnt think i would even get this token.
then i played it the first time and holy crap, blackflag.
k. then i AAA'd the next two times.
it was crazy.
i didnt really feel nervous...
Forum: FFR General Talk 07-30-2007, 11:25 PM
Replies: 52
Views: 2,316
Posted By SimpsonFreak345
Re: Is there anyone OLDER than 18 in this community?

turn 16 on the 23rd of august.
i'm the one who should feel young.
*sigh*
Forum: Brag Board Archives 07-30-2007, 10:45 PM
Replies: 60,960
Views: 2,462,330
Posted By SimpsonFreak345
Re: FFR Scores

holy crap i just blackflagged Jurs OP.
i did not think i could even come close.
wooh, 2 more times now, wish me luck =]

edit:
holy **** i just AAA'd it.
one more time and i have the token, i'm...
Forum: Bug Reports and Suggestions 07-30-2007, 02:32 PM
Replies: 8
Views: 538
Posted By SimpsonFreak345
Re: yellow token at bottom of screen

banned for relasing token info.
edit your original post maybe?
and i dont know what's going on, PM a mod.

edit.
ninja'd.
Forum: Films and Television 07-30-2007, 02:28 PM
Replies: 28
Views: 1,216
Posted By SimpsonFreak345
Re: Alvin and the Chipmunks, the Movie Adaption

underdog looks horrible.
about 3 five year old kids will go see it and be like "AWH LOOK AT THAT DOG THAT CAN FLY!"

complete crap.
as for alvin, theres some hope with that one, but in the...
Showing results 1 to 50 of 342

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 08:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution