Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Brag Board Archives (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=69)
-   -   FFR Scores ~2012 Remix~ (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=121842)

EzExZeRo7497 03-23-2012 12:45 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Quote:

Originally Posted by One Winged Angel (Post 3663069)
dat world tour booflag ;_;

and damn, Betrayal must be kinda hard if alloyus is proud of it...

It's a beefed up version of Reality :twisted:

chocobothief12 03-23-2012 12:47 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
lolcomboscoring

alloyus 03-23-2012 12:52 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Quote:

Originally Posted by One Winged Angel (Post 3663069)
dat world tour booflag ;_;

and damn, Betrayal must be kinda hard if alloyus is proud of it...

Should be ok for you, you're better at jacking than I am. There are just a LOT of trills (both straight up and in/after streams).

yo man im awesome 03-23-2012 01:49 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
yay more fun zerker files :))))

First play, loool trills


who_cares973 03-23-2012 01:52 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
saw the almost there difficulty discussion thread and i thought itd play it again after so long



i dont get why people think this is a high 12 but w/e

EzExZeRo7497 03-23-2012 01:54 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
PA-ing Almost There isn't too hard really, FC-ing it or at least getting less than 5 misses with decent PA is pushing high 12 imo

who_cares973 03-23-2012 01:58 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
id i can get sub 10 misses pretty easy after a couple tries with the same PA if i played it more than once lol. im not even that fast either

Elite Ninja 03-23-2012 02:08 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
or you have just gotten hella good at this game wc



EDIT:
oh and I thought this was good.


Elite Ninja 03-23-2012 03:06 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Double post cuz hehu hehu
http://www.flashflashrevolution.com/...49#post3663149

Herogashix 03-23-2012 03:20 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Milestone!
Ready for 1000, Elite? :D

yo man im awesome 03-23-2012 03:54 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
#22

You know, I really should bother myself to do a few more of these.


Herogashix 03-23-2012 03:58 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
You got the AAA before me. :( Oh well, I don't play anymore. Sick AAA ymia. :D

samurai7694 03-23-2012 04:01 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
not bad




yo man im awesome 03-23-2012 04:04 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
oops

#23




00Razor00 03-23-2012 04:08 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
lets leave the T11 stuff to Xayphon, ok Dossar

samurai7694 03-23-2012 04:11 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
agreed p.s. nice fmo aaas ymia

yo man im awesome 03-23-2012 04:16 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Metro woooooooooooooo


samurai7694 03-23-2012 04:29 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
overdue sdg fc. pa'd the ending yet again lol




yo man im awesome 03-23-2012 04:36 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
orly


lol fuck me


Elite Ninja 03-23-2012 04:49 PM

Re: FFR Scores ~2012 Remix~
 
Quote:

Originally Posted by samurai7694 (Post 3663207)
overdue sdg fc. pa'd the ending yet again lol




Make more vids!!! Sick score!


All times are GMT -5. The time now is 11:23 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution