Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   TWG Archives (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=88)
-   -   TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD] (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=151148)

MixMasterLar 08-9-2019 07:56 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Funnygurl555 (Post 4691847)
"oh no you provided your reasoning after you voted it's not like that's a legitimate tactic in twg or anything"

"SHE'S SUSPICIOUS"

It wasn't even good reasoning though.

Hell half of it is so false it could be seen as a lie at this point

MixMasterLar 08-9-2019 07:57 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Hateandhatred (Post 4691846)
shadowgod

ok

vote me for this idk

Hey so, why?

Funnygurl555 08-9-2019 07:58 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by MixMasterLar (Post 4691849)
It wasn't even good reasoning though.

Hell half of it is so false it could be seen as a lie at this point

we gonna thunderdome

Funnygurl555 08-9-2019 07:59 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 

Charu 08-9-2019 08:00 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Shadow_God_10
X.X.X

the sun fan
X.X

Xelicopter
X

MixMasterLar
X


...


psychoangel691 08-9-2019 08:00 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Hi still alive, but busy with the final things for the OT so I'll read up when all that's finished. Though most of what I saw seemed to still be pretty basic D0 stuff :P

Funnygurl555 08-9-2019 08:00 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
LISTEN TO INITIATION

the sun fan 08-9-2019 08:01 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by the sun fan (Post 4691821)
never played with enquist
very limited experience with duskfall; I wouldn't even really count the game we played together for very much

very limited meta on Dragonmega, Antori, svaz, hateandhatred and jessiebessie, though I think I have a good read on svaz despite not playing too many games with her

everyone else I should be able to meta-read at least a little bit

I should say, duskfall = cloud wine

MixMasterLar 08-9-2019 08:02 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Funnygurl555 (Post 4691851)
we gonna thunderdome

You're quaint, but if all your output this phase ends up being that I was faking activity in a timeframe where half the game wasnt playing and deserve the vote I may very well vote you yet

Shadow_God_10 08-9-2019 08:02 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Yikes. I've been so fucking distracted with work I forgot I was even tabbed in here.

I'm really not liking this wagon on me guys. Not cool bruh, someone else would be better suited for that

the sun fan 08-9-2019 08:05 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
going to be at a party so I won't be super present at EOD

the sun fan 08-9-2019 08:05 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Shadow_God_10 (Post 4691859)
Yikes. I've been so fucking distracted with work I forgot I was even tabbed in here.

I'm really not liking this wagon on me guys. Not cool bruh, someone else would be better suited for that

like who?

Xiz 08-9-2019 08:06 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
lol i reread the thread and i have 0 legit town reads haha

MixMasterLar 08-9-2019 08:07 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by the sun fan (Post 4691860)
going to be at a party so I won't be super present at EOD

Can you give us a reads list before the part started?

Xelicopter 08-9-2019 08:09 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
UNVOTE

/WHIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRL

MixMasterLar 08-9-2019 08:09 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Xiz (Post 4691862)
lol i reread the thread and i have 0 legit town reads haha

Kinda like this post.

Not sure a wolf would fake [i]not [i/]having townreads here.

jessiebessie 08-9-2019 08:11 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by Funnygurl555 (Post 4691845)
wanna vote for mml with me

think there's something there

I would, but I feel like voting with you would be lazy gameplay on my part bc ur my friend and following ur lead is the easy move for me.

the sun fan 08-9-2019 08:18 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by MixMasterLar (Post 4691863)
Can you give us a reads list before the part started?

I can't, sorry, my ride just got here

MixMasterLar 08-9-2019 08:21 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by the sun fan (Post 4691868)
I can't, sorry, my ride just got here

Party on, knowing that you leave me sad and disappointed

_Zenith_ 08-9-2019 08:23 PM

Re: TWG 188: MAD17, Who's Role Is It Anyway? [GAME THREAD]
 
Quote:

Originally Posted by MixMasterLar (Post 4691844)
I don't either but to be fair it's a response he could make as town

English is like his third language, he lives in Morocco and I think he legit doesn't see the word "forced" in the same light as we would.

Not defending his reads or anything just stated that I can see that response coming from town Antori

That's fine and good to know, but I don't like the feeling of having to make a list because nobody else did, because there isn't much substance so it's objectively claiming itself as a "hot air list" with maybe a metaread or two into it.


All times are GMT -5. The time now is 06:20 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution