Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Tournaments (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=64)
-   -   ~Zero~'s Bracket Tourney (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=102000)

tha Guardians 11-22-2008 04:12 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
I guess I lost?
I don't see any way I could win, plus the tournie's over, right?

Edit:

How come I always get a good on the last note?




Doubledit: Wtf!! When did I get bad at this song!? I used to BF it almost every run! v________v;




Tripledit: Better score. I AAA'd the 24th bursts, but screwed up in the easy parts -_-' ((FFR won't let me upload pics wtf))

JD_Flava 11-22-2008 05:44 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Great Tourney! I recieved the creds. Thanks. Next Time everyone

tha Guardians 11-22-2008 06:04 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Not gonna improve on Caprice. Does it go by combined score of all three songs, or whoever wins the majority of the songs?
Cause if it's majority of the songs and I AAA Mute City, there might be a tiebreaker xD

Edit: This is boring me. Good job kjwkjw and everyone else.
I proudly take 2nd place :)

If thing is still going and I feel like trying again, don't count this as a resignation post :P

kjwkjw 11-22-2008 09:47 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
I hate my compy.

This is one of the worst songs to get a missflag on, and guess what I got?

I'm glad this tourney uses raw scoring.
...But I have to AAA this song now. ~_~

tha Guardians 11-22-2008 10:28 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by kjwkjw (Post 2884678)
I hate my compy.

This is one of the worst songs to get a missflag on, and guess what I got?

I'm glad this tourney uses raw scoring.
...But I have to AAA this song now. ~_~


rofl, you won. Quit being a dick xD

Btw, how do you get a perfect on the last note :O

kjwkjw 11-23-2008 08:36 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by tha Guardians (Post 2884734)
rofl, you won. Quit being a dick xD

Btw, how do you get a perfect on the last note :O

I just wanted to become the... what, 40th? person to AAA that ridiculous song rofl.

And... I guess I press the last note a bit late.

tha Guardians 11-24-2008 06:37 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
~Zero~ forgot about us, lmao.

~Zero~ 11-24-2008 06:43 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
lol ~Zero~ had a bad day today not in the mood to do **** dont worry all will be done soon

tha Guardians 11-24-2008 06:51 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by ~Zero~ (Post 2886384)
lol ~Zero~ had a bad day today not in the mood to do **** dont worry all will be done soon

k.

If I say Tier ~0~ do I get a spot in your siggy?
8)

Btw, I came in 2nd. kjwkjw came in first.
SEND CREDITS NAO GOGOGOGO!

kjwkjw 11-24-2008 07:14 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by tha Guardians (Post 2886394)
Btw, I came in 2nd. kjwkjw came in first.
SEND CREDITS NAO GOGOGOGO!

This.

But let me say in advance a thanks to ~Zero~ for a fun tourney =)

tha Guardians 11-25-2008 06:21 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by kjwkjw (Post 2886411)
This.

But let me say in advance a thanks to ~Zero~ for a fun tourney =)

I thanked him before it even started, so ha!
/wins
:P

Thanks a mil, ~Zero~ :)

tangomango 11-26-2008 05:11 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Got the credits, thanks again for the tournament!

Also congrats to kjwkjw and tha Guardians for 1st and 2nd place :)

tha Guardians 11-26-2008 05:26 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Thanks.
Got like 30k, much more than I was expecting.

This was a lot of fun.
Thanks again for the tournie!
:)

Congrats to everyone that placed.

~Zero~ 11-26-2008 05:40 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
credits were sent out dont think i miss anyone let me know though

tha Guardians 11-26-2008 05:42 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by ~Zero~ (Post 2888277)
credits were sent out dont think i miss anyone let me know though

xD you put me in your sig. I was hoping you would.
Could you put the whole sentence in there? I think it'd inspire a lawl or two :P

Also, could you organize the final standings in the OP? I don't think the places were concluded for Semi-Pro.
Thanks :]

~Zero~ 11-26-2008 05:49 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
idk i dont think it matters if the places were concluded i got that **** passed out XD lol

and if u want to put a different sentence go ahead lol

~Zero~ 11-26-2008 05:49 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
idk i dont think it matters if the places were concluded i got that **** passed out XD lol

and if u want to put a different sentence go ahead lol

tha Guardians 11-26-2008 06:18 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
It's kinda faggish to quote yourself, but oh well :P
Quote this:

Quote:

Originally Posted by tha Guardians (Post 2886394)
If I say Tier ~0~ do I get a spot in your siggy?


kjwkjw 11-26-2008 10:05 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Yey, 150k+ credits!

Again, thanks ~Zero~! I had a lot of fun.
Grats to everyone else who placed.

tha Guardians 11-26-2008 10:35 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by kjwkjw (Post 2888505)
Yey, 150k+ credits!

Again, thanks ~Zero~! I had a lot of fun.
Grats to everyone else who placed.

Wait, you won 150k!?

I won 30k xD


All times are GMT -5. The time now is 01:23 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution