Flash Flash Revolution: Community Forums

Flash Flash Revolution: Community Forums (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/index.php)
-   Tournaments (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/forumdisplay.php?f=64)
-   -   ~Zero~'s Bracket Tourney (http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php?t=102000)

i love you 10-31-2008 07:44 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
1 Attachment(s)
Here

~Zero~ 10-31-2008 07:47 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
13 minutes left

Bluearrowll 10-31-2008 07:51 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
gg vista

EDIT: I'll make a last minute AAA brb (hopefully)

~Zero~ 10-31-2008 08:00 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
ENDED

Bluearrowll 10-31-2008 08:00 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Nope messed up in teh last 50 notes, gg.

mnnicol 10-31-2008 08:02 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Round 2 starting tonight?

~Zero~ 10-31-2008 08:16 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
tiebreakers are up you guys have one day

TIEBREAKER ROUND ENDS NOV 1 9:00 Eastern

sc979 10-31-2008 08:43 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
I suck at this.


Nu0n 10-31-2008 09:36 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
woot tiebreaker time!

Wineandbread 10-31-2008 10:18 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Shoot, I definitely forgot about this. =d

I think I beat slayer62's score too, unless he AAA'd it.
Well, good luck ppls.

i love you 10-31-2008 10:30 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
YAY!!!!!!!!! XD

bballa48 10-31-2008 10:39 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
dang it .. had to go home for a funeral and I couldn't really play
crap... o well

MetallicStar 10-31-2008 10:51 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
1 Attachment(s)
That was close, with only 9 minutes to spare! Sorry about that.

~Zero~ 10-31-2008 10:53 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Quote:

Originally Posted by ~Zero~ (Post 2859794)
ENDED

what little late star east coast time lol

tha Guardians 10-31-2008 11:11 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Hey ~Zero~, can you continue the tourny and let the tiebreaker people catch up?
I'd be cool with that if I had to play a tiebreaker. I wouldn't want other people to have to wait and silently hate me :(

Seriously, though.
They can get a free pass next round, or winner can play whoever needs a challenger.

~Zero~ 10-31-2008 11:23 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
set up brackets for round 2 will post songs early in the morning

Fantasticone 10-31-2008 11:50 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
Lol I actually advanced.

TopherYohh 10-31-2008 11:55 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
:cry:

ll sephirothll 10-31-2008 11:58 PM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
i didnt post cause my score was too embarrasing lmao :P

EDEdDNEdDYFaN 11-1-2008 08:52 AM

Re: ~Zero~'s Bracket Tourney
 
ehh



All times are GMT -5. The time now is 03:22 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright FlashFlashRevolution