Quantcast
Good Profile! 
xAlphaWolf
Offline

FFR Veteran
MSN MessengerSkype!
FFR Rank:853
FFR Average Rank:2,858
FFR Grandtotal Rank:1,094
FFR Grandtotal:6,835,304,485
FFR Games Played:12,312
THE REAL HU3 BR
xAlphaWolf's Details
Gender:Male
About me:
um mlk mt zuero
Interests:
the zoeira never ends hu3hu3hu3
Fav Music:
DubStep, Trance, HardStyle, Electro, House...
Homepage:
http://www.pudim.com.br
Member for: 8.55 years
Gaming Region:South America
Location:Fortaleza, Brazil
Last Activity:10-09-2020
Forum Posts:448
Profile Views: 11,267
Profile Votes:270
Referred Users: 10
MSN Messenger MSN:gabriel0805@hotmail.com
Skype! Skype:djcamomila
xAlphaWolf's Gameplay Stats Today
GamesTotalPerfsGoodsAvgsMissBoosAAAsFCsArrows
0000000000
AAAs
58 / 2314
FCs
523 / 2314
Tier Points
168 / 1500
Random Thoughts
Posted on: October 1, 2014, at 08:22:34am   [3 comments]
Placement: Division 5
Strengths: Jumpstream, Walls, Rolls, Ankward Patterns
Weakness: Poor Stamina, Righthanded Trills, 1frame jacks
Health: Rightarm with RSI / Tendonits.


Round 1 - Truth (xKore Remix) (2-0-0-0)
fkin 70 tries to get a 2g, that song is so cool, but the pattern ish meh, hope next round ish a JS file :)

Round 2 - A Yodeler in Texas (1-0-0-0)
Woa, i thought this file was going to be hard, but blackflag 4th try. Well... nerves still get me, when im going really good in a song my heart beats really fast, my paws start shivering.... why.. XD see you guys next round! (i hope)

Round 3 - Blue (2-0-0-0)
Till now it was the easiest song, Jumpstream, Rolls and some jacks, no weakness in this file, just not playing anymore cuz i like "2g"

Round 4 - Exclusive Utopia (2-0-0-1 ELIMINATED)
.... omgf i loved that file.. i mean.. it's really cool.
but fkinfdsifgsfggj mindblocked in the first 300 notes, and it's AAA or die...
rip dream :/

___________________________________________________________
Posted on: October 22, 2013, at 01:48:10pm   [4 comments]
Placement: D4

Round 1 - The Whip (Blackflag)
Hu3! Well, i was expecting 20g or something first try, but well, my bf comes! and i don't need to fix that, since it's my plan, gonna blackflag everything!

Round 2 - Prove Them Wrong (Blackflag)
EUAHIEUHAEUIAHUIHE, my first run was 3-0-1-0, then i started getting a lil nervous, but well, i got calm, i said i can do it, i was almost in the AAA, but i remembered, NO AAAs only BF's! then i did it. http://puu.sh/55UOA :3

Round 3 - Over the Bridge (4-0-0-2)
Agh, well i think this round my Blackflag will not be possible, i was so close to a booflag, but on the final of the song i was very nervous, my hand stiff and more, i couldnt do nothimg, Scin its torture!!! agh, well good round for everyone hope i pass that one because i am not going to fix this score. http://puu.sh/5en8Z.jpg <-

Round 4 - Dreadnought [Heavy] (6-0-1-3)
I have only one word to say. YAY.

Round 5 - Eclipse (Luna) (12-0-0-3)
idk how i did this omgf, wtf, this file was tough, was hard, wtf, hardest part is on the beggining if you pass this part with only 2g you can probably finish the song with 5g lol

Round 6 - Valhalla (6-1-0-3)
Had to train trills a little more to pass that one, unfortunately it wasn't enough.
I got eliminated in the tourney holding 6th place, tho it was nice, I skill boosted from low D4 to high D4, was better than I expected. Good luck everyone!

I just realized from round 4 to 6 I got 3 big always, weirdo
Comment wall
RotyBR writes at 5:42:37pm on 10/15/20
Você tem um status bem melhor que o meu kkk.. então deve estar melhor
Josemba writes at 10:15:59am on 10/10/20
I also quit this game and osu cause of real life bro, I decided to stay in Venezuela and you know how this country is lmao.
In my free time I use to play this game and Quaver (new rhythm game); I remember I was close to get rsi or something like, whatever song or pattern was a pain for my wrists lol.
Also, is RSI affecting you in other things? or you only feel that pain playing?.
It's good to know about you man, it's been a long time since you quit
Josemba writes at 9:00:38am on 10/7/20
OMG Alpha! How are you man? I miss the good times when we played this game and osu~
RotyBR writes at 4:40:13pm on 10/6/20
Cara!! Vamos marcar pra jogar, hoje em dia eu tô um lixo kkk
RotyBR writes at 4:41:12pm on 10/3/20
Você ainda por aqui rsrs
mrpreggers writes at 5:56:36pm on 6/29/20
Pretty good matey I'm looking forward to the next official tournament how about you
ilikexd writes at 6:22:34pm on 5/17/20
ja
ilikexd writes at 5:58:05pm on 4/27/20
hey
gabrieljd writes at 12:04:30pm on 4/27/20
Yoooooo, tu vives?
Só jogo em intervalos de 6 meses agora, e também não melhorei desde 2015. Migrei pra StepMania nos últimos anos também, mas perdi a vontate rápido.
LaZboy77 writes at 4:35:58pm on 7/6/18
Yo what's up?