Quantcast
Good Profile! UnCool! 

FFR Veteran
incubusrul3d1984
FFR Player
FFR Rank:3,819
FFR Average Rank:935
FFR Grandtotal Rank:2,563
FFR Grandtotal:3,307,987,845
FFR Games Played:5,875
Gender:Male
Location:Howell, Michigan, USA
Last Activity:03-31-2018
Forum Posts:5
TwitchDiscord
Member for: 11.07 years
Gaming Region:USA - Great Lakes
Profile Views: 1,784
Profile Votes:32
Referred Users: 2
incubusrul3d1984's Gameplay Stats Today
incubusrul3d1984's Gameplay Stats Today
GamesTotalPerfsGoodsAvgsMissBoosAAAsFCsArrows
0000000000
AAAs
26 / 1945
FCs
591 / 1945
Tier Points
118 / 1500
incubusrul3d1984's Details
About me:
Well hello there. My name is Chris. Dubstep/darkstep is what i make. Post on my wall and shit yourself a nice day!
Interests:
Interesting.
Fav Music:
BASS, EDM, Dubstep, Trance, House, Alternative, Death Metal.
Fav Movies:
Eh on movies, i get too into them... Trigun, Cowboy Bebop, Inuyasha, trinity blood, yu yu hakisho, Big-O, Elfen Lied, Bo bobobo bobobo, Pokemon, Family guy, American Dad.
Homepage:
http://www.SoundCloud.com/OfficialAzul
Profile Badges
- Unlocked Tier 0!
Random Thoughts
MMORPG's
Posted on: June 26, 2014, at 12:25:08pm   [0 comments]
If anyone takes the time to read this, what's your favorite mmorpg?

Mine is Runescape but mostly by default, it's like my first MMO relationship, can't really shake it since i've so many years into it. I've played WOW a little and FFVI, but I like the simplicity yet very dynamic gameplay Runescape provides, as well as the fact that it's not too big of an environment so the community is pretty tight and mostly friendly.


The beginning is near...
Posted on: June 24, 2014, at 04:29:34pm   [1 comment]
Been thinking of new song ideas, including new sounds. Trying to mess with oscillators in sytrus and Poizone for a new vibe. Massive is amazing but its just that. I want a challenge. So i say "BRING IT THE FUCK ON!"

OH!
Posted on: June 23, 2014, at 01:20:05pm   [0 comments]
Totally updated my profile info.

Legit, just need to learn how to make it fancy now.

Colors
Posted on: June 23, 2014, at 01:18:39pm   [1 comment]
Ever wonder how the gap between colors are so... blank? Like, i know green can fade to yellow and purple to blue, but what im saying is, wouldn't you wish to see a color inconceivable to mankinds eyes?

Comment wall
FirstMaple8 writes...
at 12:49:25pm on 3/12/18
thanks
Hakulyte writes...
at 5:22:16pm on 2/26/18
Correction: My 11th keyboard scream while the 10 others are already in the keyboard graveyard.
Shodzzy writes...
at 9:18:00pm on 2/23/18
Finger grinding? uh.. im just gonna go ahead and say pretty good haha ;D
FirstMaple8 writes...
at 2:19:44pm on 2/23/18
go for sdg's
FirstMaple8 writes...
at 10:49:30am on 2/23/18
congrats on getting d3
Shodzzy writes...
at 3:28:03pm on 2/17/18
yeah man, we should, i used to play on pc, but recently switched to ps4, hopefully that's ok, crossplay isn't possible on this game yet D:
Shodzzy writes...
at 4:10:37am on 2/17/18
your background gives me a will to kill.
haha jk i love cats. I have 2 lol
lissylove writes...
at 7:55:18am on 5/17/15
I'm lissy by name. It will be a pleasure to know you, i came across your profile today and i became interested in you.this is my personal email address (lissyellison@hotmail.com) pls.contact me to my email so that I can tell you more of me if it please you
Rosefel writes...
at 4:31:46am on 6/26/14
Hello,
How are you today?
I wish you the best of season
My name is Rose,
i will like us to become friends
to discuss important issues.
write me with this
lovinrose2@gmail.com
Hope to hear from you
take care,
Rose
_.Spitfire._ writes...
at 7:43:45pm on 6/25/14
Haha thanks, and I'm glad to hear you enjoy my files.
Older Comments